اخبار داغ

وحید شمسایی در گفتگو با دانا:

ترابی آنچه از دل بر آمده بود را روی پیراهن نوشت/ مهدی ترابی تصمیم گرفته از رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نماد غیرت و تعصب کشور مقابل دشمنان یاد کند

ترابی آنچه از دل بر آمده بود را روی پیراهن نوشت/ مهدی ترابی تصمیم گرفته از رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نماد غیرت و تعصب کشور مقابل دشمنان یاد کند
آقای گل فوتسال جهان درباره برخی هجمه های ایجاد شده علیه مهدی ترابی اظهار داشت: ما عادت کرده ایم وکیل مدافع خوبی برای خود و قضاوت کننده برای دیگران باشیم. هر کس عقیده ای دارد و باید به عقاید دیگران احترام گذاشت.
[

وحید شمسایی بازیکن مطرح فوتسال کشور و آقای گل فوتسال جهان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: هر کس به اعتقادی زنده است و در طول سال های گذشته هر کس به نحوی اعتقاد خود را روی پیراهن زیرین نشان داده است. یکی مدافع حرم را روی پیراهن نشان می دهد، یکی نام ائمه را انتخاب می کند و حالا مهدی ترابی عقیده فکری خودش را عنوان کرده است. تشخیص داده این شعار را روی پیراهن خود بنویسد و آن را به نمایش بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

شمسایی با بیان اینکه همه باید به اعتقادات یکدیگر احترام بگذاریم، گفت: مهدی ترابی تصمیم گرفته از رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نماد غیرت کشور یاد کرده و ایشان را فردی دیده که مقابل دشمنان ایستاده است. برای همین خواسته این نکته را به مسئولان نیز گوشزد کند.

,


آقای گل فوتسال جهان درباره برخی هجمه های ایجاد شده علیه مهدی ترابی نیز اظهار داشت: ما عادت کرده ایم وکیل مدافع خوبی برای خود و قضاوت کننده برای دیگران باشیم. هر کس عقیده ای دارد و باید به عقاید دیگران احترام گذاشت.

,
,

 

,

شمسایی در پایان گفت: سخن مهدی ترابی یک حرف دلی بود که زده شد آنچه از دل بر آمده بود را روی پیراهن نوشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه