اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان نگاه چپ به این سر زمین داشته باشند/ فرستاده‌های رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات شما هستیم

اجازه نمی‌دهیم دشمنان نگاه چپ به این سر زمین داشته باشند/ فرستاده‌های رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات شما هستیم
سردار سلامی گفت: دشمن ما در هر جا که بود انها را سر جایشان نشاندیم، علاوه بر امریکا و انگلیس و اسرائیل متحدان آنها را دشمن ملت ایران میدانیم، ما اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سر زمین داشته باشد، دشمن باید دست خود را در برابر اراده ملت ایران به نشانه تسلیم بالا ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع مردم پاتاوه گفت: خداوند را سپاسگزارم که با توفیق تشرف به محضر شما و برای دست بوسی شما آمده ام، و این افتخاری فراموش نشدنی برای بنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سردار سلامی با بیان اینکه خدمت به مردم بزرگترین افتخار ما است، گفت: دشمن خار و ذلیل شده است و در هر جا که بود آنها را سر جایشان نشاندیم،  علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل متحدان آنها را هم دشمن ملت ایران میدانیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد، دشمن باید دست خود را در برابر اراده ملت ایران به نشانه تسلیم بالا ببرد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد:  اینها نشانه های شکوه شماست، ما میبینم که دشمن  چطور از کار افتاده است، دشمن  علائم حیات بالینی ندارد ما وقتی در میان شما هستیم  نفس می کشیم، ما در تحریم در کنار  مردم باید باشیم بدون منت،  منت مردم را هم می کشیم ما تا آخر ایستاده ایم وشما را تنها نخواهیم گذاشت

,

سردار سلامی ادامه داد: امروز ملت ما سرافراز و با آبروست و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

,

وی گفت:  ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه