اخبار داغ

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آماده باش ۲۸ گشت راهداری در استان همدان

آماده باش ۲۸ گشت راهداری در استان همدان
معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده باش ۲۸ گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در جاده های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید پرورشی، معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان در چند روز گذشته با توجه به بارندگی گفت: طی دو سه روز گذشته بارندگی های مقطعی و سیل آسایی در راه های استان داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بیشترین درگیری آبگرفتگی در راه ها مربوط به شهرستان های رزن و کبودراهنگ بوده است افزود: با توجه به لایروبی دهانه پل ها در مقاطعی از ساعات آب در سطح این جاده ها افزایش یافته بود.

,

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: بیشترین سطح بالا آمدن آب در مسیر شیرین سو -قیدار بود که تا بامداد امروز محدودیت ترافیکی در مسیر کبودراهنگ – شیرین سو ایجاد کرده بود.

,

پرورشی با اشاره به اینکه در محدوده مسیر شیرین سو گل و لای ناشی از بارندگی تا جاده پیش روی کرده بیان کرد: نیروهای راهداری به وسیله ماشین آلات جاده را از گل و لای پاک کرده اند.

,

وی در خصوص وضعیت گردنه ها با توجه به احتمال بارش برف خاطرنشان کرد: در گردنه های همه کسی بهار و آوج و سه گردنه دیگر نیز نیروهای راهداری همراه با تجهیزات و ماشین آلات به صورت آماده باش مستقر هستند.

,

پرورشی یادآور شد: هم اکنون ۲۸ گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در راه های استان برای پیش گیری بارندگی مستقر هستند.

,

وی در پایان از هم استانی ها خواست با توجه به بارندگی ها با سرعت کم در جاده ها تردد کنند و وسیله نقلیه خود را مجهز به برف پاک کن و بخاری کنند.
انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه