اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

یک فوتبالیست جوان دهه هفتادی می‌داند راه نجات کشور چیست اما برخی مسئولان نمی‌دانند

یک فوتبالیست جوان دهه هفتادی می‌داند راه نجات کشور چیست اما برخی مسئولان نمی‌دانند
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به حرکت انقلابی مهدی ترابی گفت : این جوان با بصیرت دهه هفتادی به همه نشان داد که تنها راه نجات کشور چیست ولی بعضی از مسئولین پس از 31 سال هنوز به این باور نرسیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان شامگاه گذشته در یادواره 11 شهید سلطان آباد گرگان، اظهار کرد : سه خصیصه و ویژگی اصلی شهدا ایمان واقعی به خدا، بصیرت و لبیک به امام زمان خود و صبر می باشد و این هاست که دفاع مقدس ما را متمایز کرده است.

 

معروفی با اشاره به اقدام انقلابی فوتبالیست جوان مهدی ترابی خاطرنشان کرد : این جوان با بصیرت دهه هفتادی به همه نشان داد که تنها راه نجات کشور چیست ولی بعضی از مسئولین پس از 31 سال هنوز به این باور نرسیده اند.

 

وی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و دوران اسارت خود افزود : در زمان اسارت بودیم ،  سه روز بعد از فوت امام روزنامه القادسیه عراق که وابسته به جریان حزب بعث عراق بود نوشت : پس از فوت خمینی ، آقای خامنه ای رهبر ایران شده که باعث می شود همکاری های ما با ایران  نسبت به قبل بهتر شود.

 

معروفی ادامه داد:  ولی پس از شش ماه  این روز نامه اعتراف کرد که فکر می کردیم پس از فوت خمینی ما راحت تر بتوانیم با ایران تعامل داشته باشیم ولی با روی کار آمدن خامنه ای هیج فرقی نکرده و خامنه ای همان خمینی است و نشان می دهد یک جریان و یک فکر در ایران حاکم است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به سیل اخیر گلستان اشاره کرد و گفت: در این سیل مردم و گروههای داوطلب بسیجی و جهادی خوش درخشیدند و جهادگران بسیجی همچون شهید عبدالحسینی نیز که در گمیشان به همراه سایر شهدای خدمت شهید شدند ، اجر خدایی گرفتند .

 

سردار معروفی با مهم دانستن برگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و کرامت یادواره های شهدا از جمله کارهایی است که باید صورت بگیرد و این که می گویند یادواره ها افسردگی می آورد توطئه دشمن است وگرنه این یادواره ها مکان آرامش و انس و رسیدن به خدای متعال است.

 
وی با بیان اینکه  ولایت باوری یعنی فردی که با میل ولی کار می کند تصریح کرد: یکی از تاکیدات اصلی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب  کادرسازی جوانان با ویژگی جوان مومن ، انقلابی ، عالم و ‌مسلط می باشد.

 
انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه