اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان غربی مطرح شد؛

مسئولان آموزش و پرورش به برقراری عدالت آموزشی اهتمام ورزند/ لزوم بازاریابی برای محصولات کشاورزی با همراهی مدیران و نمایندگان/ مدیریت مناسب بارش‌ها مورد توجه باشد

مسئولان آموزش و پرورش به برقراری عدالت آموزشی اهتمام ورزند/ لزوم بازاریابی برای محصولات کشاورزی با همراهی مدیران و نمایندگان/ مدیریت مناسب بارش‌ها مورد توجه باشد
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئولان آموزش و پرورش به برقراری عدالت آموزشی اهتمام ورزند

, مسئولان آموزش و پرورش به برقراری عدالت آموزشی اهتمام ورزند, مسئولان آموزش و پرورش به برقراری عدالت آموزشی اهتمام ورزند,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش نیازمند دقت هستیم، مسئولان این وزارت باید در خصوص تربیت دانش‌آموزان دقت کنند.

,

وی، افزود: معلمان باید به تربیت خود اهمیت دهند، تدریس برای دانش‌آموزان باید با الگو از خوش رفتاری انجام شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: دانش‌آموزان از رفتار معلمان درس می‌گیرد و بر همین مبنا باید نسبت به تربیت و آموزش معلمان دقت شود.

,

وی، ادامه داد: در متون دینی هم بر لزوم تعلیم و تزکیه نفس معلمان قبل از آغاز تدریس نامید شده است.

,

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: اول باید نسبت به تربیت خود توجه کنند تا بعد به بقیه پرداخته شود.

,

وی، گفت: عدالت آموزشی باید در مدارس رعایت شود، ما مخالف مدارس غیرانتفاعی نیستیم اما این گونه نباشد که آینده مناسب در این مدارس تضمین شود و افراد طبقه متوسط و ضعیف از این امکانات باز بمانند.

,

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: درخواست و انتظار از آموزش و پرورش این است که در حوزه عدالت آموزشی ورود پیدا کنند و باید به تمام عواقب اقدامات خود دقت کنند.

,

وی، در خصوص مباحث و مشکلات کشاورزی، بیان داشت: شاهد نبود بازاریابی مناسب برای محصولات کشاورزی هستیم که عامل اصلی مشکلات این حوزه است.

,

حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: جدیت در بازاریابی و مدیریت کشاورزی امری است که باید به آن توجه شود، ایجاد تعاونی‌های مناسب و پایانه صادراتی قوی، همراهی مسئولان بخش دولتی و خصوصی، اساتید دانشگاهی و نمایندگان از جمله راه‌های این مشکلات است.

,

وی، افزود: برخی مسائل در حوزه کشاورزی اسفناک است و بی توجهی به آن‌ها قابل قبول نیست. اساتید خوبی در حوزه کشاورزی داریم که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش‌ها، ابراز داشت: مسئولان باید نسبت به چاره‌اندیشی در مورد مدیریت بارش‌ها اقدام کنند تا همانند سال گذشته شاهد مشکلات برای مردم نباشیم.

,

وی، گفت: باید برای اقدام در مواقع بارش و کم‌بارشی تدبیر اندیشیده شود.

,

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به لزوم توجه به قناعت در زندگی برای مقابله با وضعیت فعلی اقتصاد کشور، عنوان کرد: باید در این وضعیت نسبت به کنترل اقتصادی و هزینه‌های زندگی دقت کنیم و از اسراف و خرج زیاد خودداری کنیم.

,

وی، ادامه داد: اینکه به بزرگی و مجهز بودن منازل و ادارات توجه شود، این نماد بارز اسراف است. اوضاع زندگی ائمه(ع) و بزرگان دینی را به عنوان سرمشق زندگی خود قرار دهیم و در چارچوب فعالیت آن‌ها حرکت کنیم.

,

امام جمعه ارومیه، گفت: قناعت در زندگی یعنی جلوگیری از انبار لوازم زندگی و اکتفا به مقدار موجود، باید از ریخت و پاش جلوگیری کنیم.

,

وی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی هم خاطرنشان کرد: برخی ادارات دارای زمین‌های فراوان هستند و از ارائه به دیگر سازمان‌ها خودداری می‌کنند، این هدر دادن بیت‌المال است و باید در اختیار همه باشد.

,

دادن ولیمه توسط برخی کاندیداهای انتخاباتی توهین به شعور سیاسی مردم است

, دادن ولیمه توسط برخی کاندیداهای انتخاباتی توهین به شعور سیاسی مردم است, دادن ولیمه توسط برخی کاندیداهای انتخاباتی توهین به شعور سیاسی مردم است,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه عموم نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی دعوت کرد و بافضیلت ترین صبر را صبر در برابر گناهان معرفی کرد.

,

وی فرا رسیدن بیست و هشتم صفر رحلت جانگداز فخر کائنات حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و سی ام صفر شهادت امام رضا علیه السلام را تسلیت گفت و بر خصوصیات بارز پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت : الگو و عقیده تمام ادیان آسمانی پیامبر مکرم اسلام است و پیامبر عظیم الشأن اسلام فرموده اند هر پیامبر دعایی برای امت خود دارد و دعای من شفاعت اُمتم در قیامت است و از اینرو مهربانی پیامبر قابل وصف نخواهد بود چراکه در روز محشر نیز برای امت خود دعا میکند.

,

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) به موضوع کاپیتولاسیون در زمان شاه ملعون اشاره کرد و گفت : این طرح به نحوی برنامه ریزی شده بود که اگر سربازان آمریکایی و حتی حیوانات غربی در ایران خلافی را مرتکب شوند ،حق محاکمه در ایران غیر قانونی بوده و بایست در آمریکا محاکمه شوند و که با موضع گیری محکم بزرگ مرد تاریخ این موضوع روشنگری شد و وقتی دستگاه فاسد شاه ملعون و غرب عرصه را بر خود تنگ دیدند امام (ره) را تبعید کردند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه به موضوع انقلابی و غیر انقلابی اشاره کرد و گفت :در سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب موضوع انقلابی و غیر انقلابی را بارها و بارها مطرح ساخته اند و منظور ایشان کنار گذاشتن احزاب سیاسی و عدم پرداختن به این مباحث است و بطور صریح می‌فرمایند من دیپلمات نیستم و یک انقلابی هستم و در جایی دیگر می‌فرمایند بایست در مقابل جریان غیر انقلابی داخلی ایستاد،با اندکی تامل ، به این مهم دست خواهیم یافت که در جامعه اسلامی ما یا فرد انقلابی است و رهرو ولایت فقیه و یا غیر انقلابی است و سایر موضوعات احزاب سیاسی بیهوده است.

,

وی به شاخصه های فرد انقلابی و غیر انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت : پایبندی به مبانی ارزشهای اساسی انقلاب و حرکت و همت بلند برای پیشبرد اهداف، پایبندی به استقلال همه جانبه ایران و حساسیت در برابر دشمن خصوصا در مقابل آمریکا و داشتن تقوی دینی و سیاسی از مهمترین شاخصه های فرد انقلابی است و فردی که فردا وارد عرصه انتخابی میشود و با پول و دادن ولیمه نخواهد توانست به موفقیت برسدچراکه این موضوع توهین به شعور سیاسی مردم است و بایست شایسته سالاری در جامعه نهادینه سازی شود و کسی که به دنبال شهوت سیاسی و قدرت است هرگز نبایست جایگاهی داشته باشد.

,

حجت الاسلام فصیح نیا گفت: تبعیت غیر ادعایی و گزینشی از ولایت فقیه ، اشرافی گری و کاخ نشینی و اتهام تندروی به انقلابیون از مهمترین شاخصه های فرد غیر انقلابی است که شناخت چنین افرادی توسط ملت بایست مورد توجه قرار گیرد.

,

اولویت مسئولان در میاندوآب باید حل مسئله پسماند باشد نه چیزهای دیگر/ دوقطبی ها میاندوآب را از توسعه عقب نگه داشته است

, اولویت مسئولان در میاندوآب باید حل مسئله پسماند باشد نه چیزهای دیگر/ دوقطبی ها میاندوآب را از توسعه عقب نگه داشته است, اولویت مسئولان در میاندوآب باید حل مسئله پسماند باشد نه چیزهای دیگر/ دوقطبی ها میاندوآب را از توسعه عقب نگه داشته است,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه نباید میدان را برای دشمن خالی کرد، گفت: بر مسئولان وظیفه است که جلوتر از مردم در صحنه باشند.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره با فرارسیدن روز وقف، اظهار کرد: وقف سنت حسنه بوده و ضامن بقای دین است و همه باید در راستای احیای سنت حسنه وقف تلاش کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه قرآن پر از دوقطبی است، افزود: دو قطبی حق و باطل، بهشت و دوزخ، هدایت و ضلالت، نور و ظلمت، عدل و ظلم، اسلام و کفر و… دوقطبی های مطرح شده در قرآن هستند.

,

حسن زاده با بیان اینکه دوقطبی های مطرح شده سیاسی در طول تاریخ انقلاب اسلامی: تصریح کرد: دوقطبی های سیاسی مطرح شده مانند چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب و… دوقطبی نیستند بلکه همه نقشه دشمن هستند.

,

وی با اشاره به اینکه آنهایی که رایی ندارند از هم اکنون برای انتخابات برنامه ریزی می کنند، اظهار کرد: این افراد به دنبال این هستند که بانوان را به میدان بفرستند تا با ورود آنها به مجلس به اهداف خود دست یابند و از آنها بهره سیاسی ببرند.ِ

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه همین دوقطبی ها این شهرستان را بیچاره کرده است، گفت: این دوقطبی ها است که آبروی میاندوآب را برده و اجازه نداده میاندوآب به حق و جایگاه واقعی خودش دست یابد و از توسعه عقب بماند.

,

وی با بیان اینکه هنوز در میاندوآب در مسئله دفن زباله و پسماند مانده ایم، اظهار کرد: مردم روستای گل در این مسئله حق دارند.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه زباله ها در خیابان ها مانده و همه تقصیر به گردن یکدیگر می اندازند، تصریح کرد: این مسئله را چند بار مطرح کرده ایم و اکنون نیز از جاهای دیگر میاندوآب را مدیریت می کنند تا پسماند حل نشود.

,

وی اظهار کرد: پسماند آبروی میاندوآب را برده و مسئولان باید دست به دست هم داده و مشکل را حل کنند.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر اولویت بندی کارها، گفت: ما نیز دوست داریم میاندوآب تبدیل به قطب گردشگری شود ولی هم اکنون اولویت مسئولان در میاندوآب باید حل مسئله پسماند باشد.

,

وی گفت: با آنجا و اینجا عکس گرفتن، کاری درست نمی شود بلکه اگر درست می گویند در کنار آشغال ها نیز عکس یادگاری بگیرند.

,

هواپیمای یاسین، صدای بلندِ "مامی توانیمِ" جوانان در گام دوم انقلاب/ قطع یارانه افراد پر درآمد، اقدامی دیرهنگام اما درست

, هواپیمای یاسین، صدای بلندِ "مامی توانیمِ" جوانان در گام دوم انقلاب/ قطع یارانه افراد پر درآمد، اقدامی دیرهنگام اما درست, هواپیمای یاسین، صدای بلندِ "مامی توانیمِ" جوانان در گام دوم انقلاب/ قطع یارانه افراد پر درآمد، اقدامی دیرهنگام اما درست,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مهمان نوازی مردم عراق در اربعین حسینی گفت: زیارت انسان ساز، تمدن ساز و جامعه ساز اربعین حسینی در بهترین شرایط پایان یافت و تشکر ویژه ملت ایران را از استقبال بزرگوارانه و پذیرایی کریمانه مردم عراق و مسئولان مربوطه اعلام می کنیم.

,

وی تصریح کرد: تاریخ حقیقی، تاریخ حیات باطنی بشر و تاریخ انبیاست و نه تواریخ دیگر که عمدتا ناظر به تاریخ غلبه‌ی انسان‌ها بر طبیعت است. این آموزه‌ای است که دعای ندبه در تبیین تاریخ انبیاء که در حقیقت سیر تاریخ انسانیت است، به ما منتقل می‌نماید(مَا جَرَى بِهِ قَضَاؤُکَ فِی أَوْلِیَائِکَ).

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به اهداف انبیاء افزود: اهداف انبیاء در 2 مرحله هدف غایی( تزکیه و تعلیم) و هدف متوسط (جامعه سازی، نظام سازی و تشکیل حکومت تعریف می شود.

,

طالبی با اشاره به وراثت امام رضا(ع) از امام حسین (ع) گفت: یکی از اوصاف حضرات ائمه(ع)، وراثت(ارث‌بُردن) است؛ حضرات «ورثة الانبیاء»(زیارت جامعه کبیره) هستند. امام حسین(ع) که زیارتی معروفی به نام "زیارت وارث" دارند و در زیارت امام رضا(ع) نیز به ویژگی وراثت آن حضرت اشاره شده است.

,

وی تصریح کرد: وراثت ائمه(ع) با وراثت های متعارف متفاوت است؛ وراثت های متعارف عمدتا در امور اعتباری و مادی و دنیوی است(مثلا ما اسم خانوادگی خود را به ارث می بریم، برخی از خصوصیات ژنتیکی به ارث می بریم، مال و اموال و برخی حقوق را به ارث می بریم) ولی وراثت ائمه، فراتر از وراثت متعارف است و وراثت جامع، عمیق، حقیقی و ابدی است(نه محدود و اعتباری و دنیوی) وراثت ائمه به قدری عُمق دارد که خلقاً و خُلقاً و منطقاً از هم ارث می برند است، وراثت در ابعاد «بینشی» و «منشی» و «کُنشی»(افکاری، گفتاری، رفتاری و کرداری) است.

,

وی اظهار کرد: امام رضا(ع) از امام حسین(ع) دو ارث ویژه دارد: (۱) غربت فوق‌العاده(غریب‌الغُربایی)؛ (۲) قتل لسانی «قَتَلَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ بِالْأَیْدِی وَ الْأَلْسُنِ»(نک: مفاتیح‌الجنان، زیارت امام حسین و زیارت امام رضا).

,

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به هواپیمای یاسین؛ صدای بلندِ "مامی توانیمِ" جوانان در گام دوم انقلاب افزود: این هواپیمای آموزشی که با انطباق با تمام استانداردهای جهانی و بلکه در برخی ویژگی‌ها فراتر از آن و قابل رقابت با مدعیان این صنعت، در شرایط تحریمِ همه جانبه توسط فرزندان ایران اسلامی طراحی و ساخته شده است، طنین آوای "مامی توانیمِ" جوانان در گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب وعده‌ی آن را پیش‌تر و بارها داده بودند.

,

طالبی با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه و ایجاد شوک خبری دستگیری روح الله زم گفت: شاهکار اطلاعاتی سپاه؛ایجاد شوک خبری دستگیری روح الله زم- سرشبکه‌ی سایت و کانال تلگرامی آمدنیوز- و بازتاب رسانه‌ای بسیار گسترده‌ی دستگیری وی، و از همه مهم‌تر حمایت گسترده و همه جانبه‌ی اطلاعاتیِ سرویسهای کهنه‌کارِ اروپایی و آمریکایی و حمایت رسانه‌ای صهیونیستی از عنصر خائن، نشان از اهمیت این مُهره می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: این شکار، علاوه بر این‌که نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس‌هایی چون سیا، موساد، ام‌آی‌سیکس و سرویس فرانسوی" DGSE " است؛ ابعاد و پیامدهای چشمگیری در آینده مثل کشف بیشتر و گسترده‌تر شبکه‌ی عنکبوتی نفوذ، ترمیم سیستم ضدجاسوسی کشور، ایجاد آرامش نسبی رسانه‌ای در ایام انتخابات دارد.

,

وی در خصوص شفافیت مالی مسئولین، مطالبه عمومی اظهار کرد: شفافیت مالی مسئولین، مطالبه عمومی از لوازم حکمرانی مطلوب و مردم سالار، رابطه نزدیک و شفاف کارگزاران با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان است؛ اصلی که ریشه در تعالیم اسلامی داشته و جمهوری اسلامی نیز آن را از مبانی عملکرد حاکمیتی خود قرار داده است.

,

امام جمعه پلدشت افزود: چنانکه حضرت امام خمینی(ره) معتقد بودند «حکومت اسلامی حکومتی است که برای مردم خدمتگزار است و باید خدمتگزار باشد».(صحیفه امام، ج۶،ص۴۶۸) همچنین مبتنی بر این اصل است که مقام معظم رهبری مطالبه‌گری را از حقوق مردم در نظام اسلامی قلمداد میفرمایند: «از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه در مقابل قانون و مسئولیت‌های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند. همیشه این ملت نیاز دارد به اینکه مسئولان او پاسخگوی مسئولیت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسش و مطالبه‌گری در مردم وجود داشته باشد.»

,

به گفته وی شفافیت معنایش این است که مسئول در جمهورى اسلامى عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد؛ این معناى شفافیت است، باید هم بکنند.

,

طالبی با اشاره به قطع یارانه افراد پر درآمد گفت: قطع یارانه افراد پر درآمد، اقدامی دیرهنگام اما درست؛ از اقدامات درست و مناسبی بود که در روزهای اخیر خبر انجام آن اعلام شد.

,

وی تصریح کرد: قطع یارانه افراد پر درآمد اقدامی که قرار است از سوی دولت به صورت تدریجی و با شناسایی افراد پردرآمد از طریق سامانه ها و سازو کارهای لازم و با کمک اطلاعاتی هفت دستگاه و بر‌اساس هشت معیار صورت گیرد.

,

امام جمعه پلدشت افزود: این برنامه و اقدام دولت که لازم بود با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خیلی زودتر از این انجام شود، اما در این شرایط نیز انجام آن شایسته تقدیر و توجه است و پسندیده است که اقشار مختلف جامعه آن را پذیرا باشند.

,

اخلاق نیکوی پیامبر، اسوه و سرمشقی برای مسلمانان است

, اخلاق نیکوی پیامبر، اسوه و سرمشقی برای مسلمانان است, اخلاق نیکوی پیامبر، اسوه و سرمشقی برای مسلمانان است,

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: اگر نسبت به اسوه و الگو بودن هرکس دیگری شبهه و تردیدی باشد، الگو بودن رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بدون هیچ‌ گونه شک و تردیدی، از جانب خداوند تبارک و تعالی تثبیت شده است. وی افزود:

,

مهم‌ترین عاملی که باعث گردیده تا پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در بین مردم محبوبیت پیدا کند و در دعوت مردم به دین مبین اسلام موفق شود، اخلاق والای آن حضرت است.

,

امام جمعه ماکو تصریح کرد: سیره‌ی عملی و رفتاری نبیّ مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در کتابهای روایی و تاریخی و مجموعه‌های مختلف دینی ثبت شده و در اختیار ماست. هرکس بخواهد می‌تواند آن را به آسانی به دست آورد. حضرت امام صادق علیه السلام می‌فرماید: ‹‹اتَّبِعُوا آثَارَ رَسُولِ اللهِ (ص) وَ سُنَّتَهُ وَ خُذُوا بهَا››؛ «از آثار و سنت پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم تبعیت کرده و به آنها عمل کنید.

,

حجت الاسلام هاشمی تاکید داشت :اگر خانواده‌ها در خانه، رفتار پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به عنوان سبک زندگی اسلامی برای خود الگو قرار دهند، هیچ گونه اختلافی در بین آنها پیش نخواهد آمد و ما مفهومی به نام طلاق نخواهیم داشت.

,

هاشمی در ادامه سخنان خود گفت : در هفتة وقف قرار گرفته‌ایم، این هفته را به واقفین خیر اندیش و تمامی عزیزانی که در اداره اوقاف و امور خیریه مشغول خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. به تناسب این هفته لازم است این نکته را به خدمتتان عرض کنم که: دین مبین اسلام به طور اساسی و ریشه‏ ای تمامی نیازهای جامعه را بررسی کرده و راه‏ حل‌هایی را ارائه داده، و قوانینی وضع کرده که ضامن گسترش عدالت اجتماعی است لذا از صدر اسلام وقف، در بین مسلمانان ارزش خاصی پیدا کرده است؛ چون وقف برای پیشبرد شئون زندگی و استحکام پایه‏ های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی جامعه اسلامی نقش اساسی ایفا می‌کند.

,

امام جمعه ماکو خاطر نشان ساخت : متأسفانه امروز مردم فرهنگ وقف را فراموش کرده‌اند. در حالی که ما در شهرستان خیرین زیادی داریم و برای موارد مختلف از جمله فقرا و مستمندان کمک می‌کنند، این عزیزان از فرهنگ وقف غافلند. با انفاق انسان می‌تواند فقط برای یک بار کمک کند، اما با وقف کردن، تا زمانی اصل مال موجود است و منفعتی دارد، از ثواب آن بهره‌مند خواهد، حتی اگر انسان از دنیا رفته باشد.

,

امام جمعه ماکو خطاب به خیرین ماکو گفت :از خیرین با ایمان و با تقوی عاجزانه درخواست دارم که با عنایت به نیاز شهرستان وقف کنند. با توجه به اینکه قرار است در سال های آینده حوزه‌های علمیه به صورت خودگردان اداره شود، لذا حوزة علمیه شهرستان ماکو نیز بدون کمک مالی مردم، به خوبی اداره نخواهد شد. امروز یکی از مهم‌ترین نیاز شهرستان این است که واقفین عزیز برای تربیت طلاب علوم دینی در حوزة علمیه اموال خودشان را وقف کنند، تا این اموال به یک صدقة جاریه‌ای تبدیل شود و واقف از بهرة دنیوی و اخروی آن بهره‌مند شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه