اخبار داغ

دو امتیاز در هفته ای که شانس با ژنرال همراه بود پرید

دو امتیاز در هفته ای که شانس با ژنرال همراه بود پرید
شاگردان قلعه نویی دو امتیاز حساس را از دست دادند اما در مقابل کمی خوش شانس بودند و تراکتور هم در این هفته بازنده شد تا آن ها همچنان صدر نشین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ز صاحب نیوز؛ لیگ برتر به ایستگاه هشتم رسید و در این هفته سپاهان در نقش جهان میزبان سایپا بود؛ سایپا در هفته قبل شکست چهار بر صفر در مقابل استقلال را تجربه کرده بود اما سپاهان در سه بازی آخر خود دست پر و با سه امتیاز از بازی خارج شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تلاش دو تیم در این بازی راه به جایی نبرد و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و علی رغم اینکه طلایی پوشان در این بازی موقعیت های زیادی خلق کردند نتوانستند در این بازی پیروز باشند.

,

دروازه بان سایپا در این بازی چشم ها را به خود خیره کرد و با عملکرد فوق العاده خود یک امتیاز بیرون از خانه آن هم در مقابل سپاهان به ارمغان آورد؛ همچنین نیازمند دروازه بان سپاهان هم در دقیقه 67 این بازی 873 دقیقه گل نخوردن حسینی را شکست و رکورد دار لیگ برتر در درون دروازه خود شد.

,

شاگردان قلعه نویی دو امتیاز حساس را از دست دادند اما در مقابل کمی خوش شانس بودند و تراکتور هم در این هفته بازنده شد تا آن ها همچنان صدر نشین باشند؛ البته این فرصت سوزی فشردگی امتیازها در صدر جدول را بیشتر کرد و پرسپولیس هم با سه امتیازی که گرفت حود را به مدعیان رساند.

,

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت:.وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند. خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم که فوتبال زیبایی بازی کردن. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و به سایپا هم تبریک می‌گویم. فوتبال خوبی بازی کردیم و وقتی موقعیت های ما گل نمی شود حرف دیگری باقی نمی‌ماند. از نیمه دوم خیلی راضی هستم اما از نتیجه نه.

,

قلعه نویی خاطرنشان کرد: دروازه بان سایپا امروز فوق العاده بود و فکر نمی‌کنم هیچ وقت دیگر اینطور بازی کند. ناراحتم اما فکر می کنم یک پنالتی 100 درصد ما گرفته نشد.

,

امیر قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که چند هفته است در چند ورزشگاه علیه شما شعار می‌دهند و هجمه‌هایی صورت می‌گیرد گفت:‌اتاق فکری تشکیل شده که یکی از کارهایشان همین است. تمام تیم‌هایشان بعد از بازی حمله می‌کنند و می‌گویند فلان تیم از داوری نفع برده است. این اتاق فکری است که در دیدار امروز هم تاثیر گذاشت و پنالتی ما گرفته نشد.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد:‌ این اتاق بیرون از مجموعه فدراسیون تشکیل شده است به گروه داوری بازی امروز تبریک می‌گویم. همانطور که ممکن است من به عنوان مربی اشتباه کنم داور هم ممکن است اشتباه داشته باشد اما برای سپاهان اتاق فکری تشکیل داده‌اند که قبل از مسابقه برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی قبل از بازی به من می‌گویند که فلان سکو لیدرش منتسب به فلان باشگاه است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و عذرخواهی می‌کنند.

,

قلعه‌نویی در ادامه صحبت های غیر قابل انتظاری هم نسبت به کسانی که بر علیه او فحاشی می کنند هم مطرح کرد.

,

با این نتیجه سپاهان 18 امتیازی شد و همچنان صدر نشین لیگ ماند، البته طلایی پوشان فرصت از دست دادن هیچ امتیازی ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه