اخبار داغ

انجام ۳۹۹ ماموریت اورژانس اصفهان در مرز چذابه

انجام ۳۹۹ ماموریت اورژانس اصفهان در مرز چذابه
رئیس اورژانس استان گفت: واحدهای اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان به مرز چذابه در ایام اربعین حسینی(ع) 399 ماموریت امدادی انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به منظور پوشش امداد- سلامت مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) 9 دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه خودروی تعمیرات سیار را به همراه ۲۵ نفر پرسنل به مرز چذابه اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: نیروهای فوریت‌های پزشکی اصفهان در مدت استقرار در مرز چذابه 399 ماموریت انجام دادند که در این ماموریت‌ها 35 نفر را به بیمارستان و 46 نفر را به درمانگاه مرزی اعزام و 318 نفر را به صورت سرپایی در محل درمان کردند.

,

وی تصریح کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت، ۳۴۳ مورد مربوط به مشکلات داخلی، ۱۹ مورد قلبی، ۱۷ تنفسی، ۱۵ مورد مشکل ترومایی، چهار مورد مشکلات زنان و زایمان و دو مورد سوختگی بوده است.

,

راستین خاطرنشان کرد: تعمیرگاه سیار اعزامی از اصفهان هم در 33 ماموریت، آمبولانس‌ها و خودروهای اعزامی از استان‌های کشور را در مرز چذابه تعمیر کرد.

,

وی گفت: آمبولانس‌ها و پرسنل اعزامی از استان اصفهان از تاریخ ۱۵ تا ۲۸ مهر بصورت شبانه روزی در کنار موکب‌ها و محل های استقرار تعین شده مستقر بوده و به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه