اخبار داغ

یاسوج؛ شهری که رنگ و بوی روزهای پایانی ماه صفر را ندارد/ مردم به کمک شهرداری یاسوج بیایند!+تصاویر

یاسوج؛ شهری که رنگ و بوی روزهای پایانی ماه صفر را ندارد/ مردم به کمک شهرداری یاسوج بیایند!+تصاویر
پیشنهاد می شود همزمان با فرارسیدن مناسبت های مختلف مانند ماه محرم و صفر، از مردم دعوت شود تا هر چه پارچه نوشته و پرچم سیاه در خانه دارند به شهرداری تحویل دهد تا برای فضاسازی میادین و خیابان های شهر از آن استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ ماه صفر رو به پایان است و این روزها در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسین (ع) و امام رضا (ع) هستیم و ایران اسلامی و به تبع ان کهگیلویه و بویراحمد غرق در عزای پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایام با حضور در دسته جات عزاداری و مراسمات مختلف ارادت و عشق خود را به اهل بیت و ائمه اطهار نشان داده اند، اما یکی از مشکلاتی که این روزها در برخی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهر یاسوج وجود دارد، عدم فضاسای مناسب سطح شهر در این ایام از سال است.

,

در حالی که دو روز پیانی ماه صفر را پشت سر می گذاریم اما میدان مرکزی شهر یاسوج و خیابان های منتهی به ان رنگ و بویی از ایام پایانی ماه صفر را ندارند و کوچکترین نمادی از عزاداری در این شهر به چشم نمی خورد.

,

به عنوان یک پیشنهاد به شهرداری یاسوج می توان از اجرای برنامه ای مانند جشنواره دیوارنگاری به عنوان الگو برای سایر ایام سال استفاده کرد؛ به این ترتیب که همزمان با فرارسیدن مناسبت های مختلف مانند ماه محرم و صفر، از مردم دعوت شود تا هر چه پارچه نوشته و پرچم سیاه در خانه دارند به شهرداری تحویل دهد تا برای فضاسازی میادین و خیابان های شهر از آن استفاده کند.

,

پیش از این نیز گزارشاتی در خصوص عدم فضاسازی مناسب سطح شهر ویژه ایام محرم منتشر شده بود و مسئولان شهرداری یاسوج با ارسال تصاویری از فضاسازی در خود مجموعه شهرداری و دیوارهای اطراف و چند نقطه دیگر، اعتقاد داشتند کار لازم را انجام داده اند اما از خیابان های اصلی شهر غافل شده اند.

,

در ادامه تصاویری از نمای شهر یاسوج که ساعت 10 امروز گرفته شده است را مشاهده می کنید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه