اخبار داغ

انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری " پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس" تهران بزرگ

انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری " پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس" تهران بزرگ
اعضای شورای سیاستگذاری " پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس" دانشگاه های تهران بزرگ، با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر حمید بالایی منصوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای شورای سیاستگذاری " پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس" دانشگاههای تهران بزرگ، با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر حمید بالایی منصوب شدند.

حمید بالایی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره در احکامی جداگانه، مهرداد توکلی، امیر ادیبی، محمدعلی ترابی، شیما محمدی، زهرا شهرابی فراهانی، محسن جهانی، سجاد فخرایی، سیدمرتضی رضوی و سید محمد امین حسینی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب کرد.

در بخشی از متن احکام صادره اعضای این شورا آمده است:
 [ با عنایت به ضرورت و اهمیت بهره گیری از تجربیات و نظرات کارشناسانه و با توجه به سوابق مفید جنابعالی در حوزه های فرهنگی,  هنری و اجرایی؛ به موجب این حکم، به عنوان  " عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس " تهران بزرگ منصوب می شوید.
امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از توان و همکای مجموعه های دانشگاهی، فرهنگی، پنجمین دوره جشنواره هنری دانشجویی ققنوس " در سطح دانشگاهی تهران بزرگ به نحو شایسته برگزار گردد. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.  ]
.
گفتنی است پنجمین دوره جشنواره هنری-  دانشجویی  ققنوس  با هدف الگوسازی هنر انقلابی و حماسی در دانشگاه، شناسایی و معرفی استعدادهای هنری و توانمندسازی هنرمند انقلابی و با تشکیل دبیرخانه ای دائمی در ساختمان شهید وزوایی، لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه