اخبار داغ

مستندساز و کارگردان ایلامی:

عهدشکنی آمریکا برای همه ثابت شده است/ به برجام باید مانند آینه ی عبرت نگریست

عهدشکنی آمریکا برای همه ثابت شده است/ به برجام باید مانند آینه ی عبرت نگریست
مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: رفتار آمریکا با ملت ایران در برجام باید برای همه کافی باشد تا هر وقت صحبت از مذاکره شد یکبار دیگر با طناب پوسیده آنها به چاه نرویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قدرت باقری"، مستندساز و کارگردان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با توجه به تجربه غیرقابل اعتماد بودن و عدم تعهد آمریکا و علی رغم دشمنیها و جنایات آمریکا علیه ملت ایران، برخی در داخل کشور همواره بدنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تجربه برجام بر همه ثابت کرد که آمریکاییها به تعهدات خود پای بند نیستند و ارتباط با آنها مشکلات کشور را حل نخواهد کرد.

,

باقری افزود: همیشه یک سئوال برایم بی پاسخ مانده است که چرا به رغم بدعهدیها و کارشکنی های پیدا و پنهان آمریکا و نشان دادن ظاهر و باطن و به رخ کشیدن چنگ و دندان، چرا بعضی ها در داخل اینقدر سنگ برقراری ارتباط و مذاکره مجدد را بعد از برجام به سینه می زنند؟ مگر چه خبر است؟

,

این هنرمند و فعال فرهنگی گفت: در حالیکه رفتارهای دوگانه و سیاست های چماق و هویج آمریکا، آنقدر مبرهن و روشن است که ما پاسخمان را در خصوص برقراری رابطه مجدد با آمریکا دریافت می کنیم.

,

باقری ادامه داد: رفتار آمریکا با ملت ایران در برجام باید برای همه کافی باشد تا هر وقت صحبت از مذاکره شد یکبار دیگر با طناب پوسیده آنها به چاه نرویم.

,

مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: مشکل آنجاست که دولتمردان ما متاسفانه هنوز به عهدنامه ای امیدوار هستند که مرده به دنیا آمد و صد البته از یک جسد بی روح کاری بر نمی آید، در حالیکه مردم خیلی وقت است بر تابوت این مرده (برجام) فاتحه خوانده اند.

,

وی تصریح کرد: مادامی که ظرفیت عظیم درونی را نادیده می گیریم و برای حل مشکلات نگاهی برونگرا داریم و آویزان بیگانگان می شویم، وضعیت بهتر از آنچه که هست نخواهد شد.

,

باقری یادآور شد: باید بدانیم دنیای تعامل "برد برد" است و ما نیازمند آن هستیم، اما وقتی که همه دار و ندار خود را بدهیم و چیزی نگیریم باید به این تعامل شک کرد و در ادامه راه مانند آینه ی عبرت در آن نگریست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه