اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی

سناریوی استکبار جهانی، برای نابودی محور مقاومت شکست خواهد خورد

سناریوی استکبار جهانی، برای نابودی محور مقاومت شکست خواهد خورد
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحولات اخیر منطقه ؛ اظهار داشت : دشمنان اسلام پس از شکست در صحنه های مختلفی که با محور مقاومت درگیر هستند، این بار سناریوی دیگری را برای نابودی آن طراحی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیوضی، کارشناس مسائل سیاسی  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: درگیری های داخلی لبنان و عراق، حمله ترکیه به شمال سوریه و سفر مایک پمپئو به سرزمین های اشغالی و.. شاید به ظاهر تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند اما همگی آنها در راستای یک هدف مشخص می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: درگیری هاو اغتشاشات اخیر عراق بیشتر در بغداد و شهر‌های شیعه‌نشین جنوب عراق که تقریباً آرام ترین شهر ها هستند و تنها مناطقی هستند که داعش قدرت نفوذ و تخریب را در آن نداشت جریان دارد و اعتراض کنندگان ؛ جمهوری اسلامی را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی در عراق معرفی می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در مجموع حوادث عراق و لبنان اگر چه با تفاوت های کمی همراه است اما در نهایت محور مقاومت، دولت شیعه عراق، حزب الله لبنان و در نهایت نفوذ ایران بر این دو کشور را هدف قرار داده است .

,

وی همچنین بیان کرد: خروج آمریکا از شمال سوریه چراغ سبزی به ترکیه نشان داد تا به کردهای شمال سوریه حمله کند ؛ اما این را باید مدنظر داشت که ترکیه یکی از همپیمانان محور مقاومت در منطقه بوده و با این اقدام مقابل محور مقاومت قرار می گیرد و در نتیجه موجب تضعیف آن خواهد شد.

,

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن تصریح نمود: سیاست های تجزیه طلبانه و مخرب علیه محورمقاومت و در راس آن ایران سالهاست که در اندیشکده‌های آمریکا پیگیری می شود و در قالب طرح‌های مختلفی از جمله خاورمیانه جدید و معامله قرن در حال پیگیری است اما با راهبرد مقاومت فعال و هوشیاری مردم منطقه به شکست انجامیده است .

,

وی در نهایت عنوان کرد: واکاوی تحولات منطقه نشان می‌دهد که نه تنها غرب بلکه رژیم منحوس صهیونیستی و عربستان سعودی و... نیز در رقم زدن آینده آن جایی نخواهند داشت و منطقه از آن محور مقاومت خواهد بود و دشمنان اسلام باید بدانند همان طور که خدواند در قرآن فرموده : مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین . مکر دشمنان به خودشان بازخواهد گشت و پیروزی نهایی از آن سپاه اسلام خواهد بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه