اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

بازگشایی 124 کیلومتر باند دوم راه‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال

بازگشایی 124 کیلومتر باند دوم راه‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 124 کیلومتر باند دوم را با حضور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در نخستین جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات، اظهار کرد: سال گذشته باند دوم گردنه ثمن شاهی بازگشایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در نخستین جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات، اظهار کرد: سال گذشته باند دوم گردنه ثمن شاهی بازگشایی شده است.,

 

,

وی با بیان اینکه باند دوم گردنه خونیک آسفالت شده، افزود: به دلیل اینکه از 30 کیلومتری قائن حدود 10 کیلومتر باند دوم بازگشایی است و حدود دو کیلومتر نرسیده به گردنه خونیک در حال اجرا است نظر پلیس‌راه این است که مردم قطعه قطعه در جاده دو طرفه و یک طرفه قرار نگیرند با تکمیل دو کیلومتر حدودا 6 کیلومتر تا یک و نیم ماه دیگر در این محدوده بازگشایی خواهد شد.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی یادآور شد: باند دوم محور اسدیه و محور طبس یزد نیز بازگشایی شده است.

,

 

,

جعفری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 124 کیلومتر باند دوم را با حضور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان افزایش طول باندهای دوم است، عنوان کرد: امسال نیز با پیگیری‌های استاندار و سفر نوبخت به استان مصوبات خوبی در خصوص افزایش اعتبارات جهت باندهای دوم در سطح استان انجام شده است.

,

 

,

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدی سال تا کنون 90 کیلومتر باند دوم در قالب 5 پروژه جدید شروع شده و 115 کیلومتر دیگر را نیز برای مناقصه آماده کرده‌ایم.

,

 

,

جعفری ادامه داد: حدود 500 میلیارد تومان پروژه جدید در بخش راه و راه آهن در سطح استان شروع شده که در اشتغال و کاهش تصادفات استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

,

 

,

وی متذکر شد: در حال حاضر 70 کیلومتر باند دوم آسفالت شده افتتاح نشده وجود دارد که تنها 17 کیلومتر طبس به اصفهان بازگشایی شده است.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در محدوده بیرجند به قائن که دغدغه مردم نیز است تا پایان سال 15 کیلومتر باند دوم تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه