اخبار داغ

آنچه در دیدار نخبگان و خانواده شهدا با رئیسی گذشت؛

از استحاله فرهنگ در تبریز تا رای جمع کنی در محلات / انتقاد از روحیه متکبرانه برخی قضات

از استحاله فرهنگ در تبریز تا رای جمع کنی در محلات / انتقاد از روحیه متکبرانه برخی قضات
رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر خود به تبریز ظهر امروز با نخبگان، برگزیدکان و خانواده شهدا دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، غفوری مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری در دیدار نخبگان، روحانیون و خانواده شهدا با رئیس قوه قضائیه خطاب به حجت الاسلام رئیسی گفت: مشکل ما این است که از اهداف انقلاب و اسلام فاصله گرفته‌ایم و نمودی از جامعه اسلامی در کشور نمی بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,


وی ادامه داد: عده‌ای از سرمایه‌داران در تبریز با اهدافی مشخص فرهنگ جامعه را غربی و استحاله می کنند که مفاسد اجتماعی را به بار می آورد.

,
,

مادر شهید مدافع حرم با اشاره به انتخابات مجلس در اسفند ماه سالجاری گفت: کاندیداها با سواستفاده از شرایط انتخاباتی، مشغول رای جمع کردن در محلات هستند. برخی انتصابات استان نیز سیاسی به نظر می رسد.

,

وی خصوصی سازی مدارس را عاملی در پسرفت نظام آموزشی برشمرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش در طول ۶ سال ۴ وزیر عوض کرده است.

صمد عزیزی نماینده اساتید دانشگاه‌های استان نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: اکنون که انقلاب اسلامی در دوره شبکه سازی، تمدن سازی است باید تداوم رستاخیز علمی و تداوم نظریه دینی مردم سالاری ادامه یابد.

وی تاکید کرد: هر زمان تفکر انقلابی در مدیریت کشور اعمال شده، مشکلات کشور مرتفع گردیده است.

,
,
,
,
,

سید عرفان حسینی نماینده تشکل های دانشجویی نیز طی سخنانی کنایه آمیز به دولت ابراز داشت: شما نه وعده امید داده بودید و نه وعده گزارش صد روزه.

وی ضمن انتقاد از طرح تحول سلامت و ورود فشار به مردم، افزود: به مدعی العمومی نیاز داریم که از بانیان این طرح سوال کند.

حسینی با بیان اینکه فرار از پاسخگویی به یکی از عادات مدیران تبدیل شده، گفت: در ماجرای قطار تبریز-مشهد که تعداد قابل توجهی از زائران امام رضا در آتش سوختند وزیر وقت پس از مدتی بدون پاسخگویی از مسئولیت خود استعفا داد و اکنون مشغول رواج نظرات ایرانشهری خود است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از قوه قضاییه انتظار داریم به بحث پول‌های کثیف در انتخابات ورود کند. برخی افراد به دلیل ارتباطات و نسبت‌های خانوادگی با برخی مسئولین ارشد در حال پول پاشی و خرید رای هستند.

,
,
,
,
,
,
,

وی در ادامه از قوه قضائیه انتقاد کرده و گفت: متاسفانه دستگاه قضایی از فشار شورای تامین علیه دانشجویان حمایت می کند. روحیه متکبرانه در برخی قضات شهرستان ها موجب ناراحتی مردم شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه