اخبار داغ

عیار شورای ترافیک استان چقدر است ؟

طرح جدید محور کندرو رستوران های کمربندی گرگان؛ یک آزمون سخت

طرح جدید محور کندرو رستوران های کمربندی گرگان؛ یک آزمون سخت
به نظر می رسد تصویب طرح جدید محور کندرو رستوران های کمربندی گرگان ، عیار شورای ترافیک استان گلستان را مشخص می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ تصویب طرح جدید محور کندرو رستوران های کمربندی گرگان،عیار شورای ترافیک استان را مشخص میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

سرانجام پس از پیگیری مشکل کسبه که بستن ورودی یکطرفه محور رستوران های کمربندی گرگان کسب و کار واحدهای صنفی را راکد و تعطیلی برخی کسبه و بیکاری کارگران را بدنبال داشت شهرداری گرگان اقدام به تهیه طرح جدید برای محور کندرو مقابل رستورانها نمود که پس از طرح در شورای ترافیک شهرستان تصویب و اکنون برای اجرا نیازمند مصوبه شورای ترافیک استان نیز میباشد.

,

 

,

اینکه بستن ورودی یکطرفه محور چه تبعات و پیامدهایی برای کسبه ،بیکاری بیش از ۵۰ نفر کارگر تاکنون که در صورت عدم اجرای طرح جدید محدود واحدها نیز تعطیل و آمار کارگران بیکار از مرز ۱۰۰ نفر کارگر هم خواهد گذشت از سویی ورودی بسیار خطرناک و دوطرفه شدن مسیر کم عرض و تصادفات روزانه متعدد ،ترافیک بخصوص ساعات پیک تردد ،عبور و مرور ساکنان روستاهای اطراف ،ادوات کشاورزی ،تریلر و کامیون ها ،موتورسواران با سرعت غیر مجاز از همه مهمتر عدم رقبت گردشگران و مسافران برای ساعتی توقف در گرگان و صرف ناهار و ... که گردش اقتصادی قابل توجهی را از مرکز استان سلب خواهد کرد همگی از مواردی است که ناشی از این تغییر مسیر می باشد.

,

 

,

لذا مسئولیت اعضای شورای ترافیک استان در بررسی این طرح جدید بسیار مهم است و تصویب طرح که مزایای بسیاری را بدنبال دارد در حقیقت عیار شورای ترافیک استان را هم مشخص میکند

,


در همین حال مرتضی عارف معاون عمرانی شهرداری گرگان ارسال طرح پیشنهادی شهرداری برای محور کندرو مقابل رستورانها به شورای ترافیک استان گلستان خبر داد.

,
,

 

,

وی با اشاره به تهیه طرح جدید شهرداری برای محور کندرو مسیر رستوران های کمربندی گرگان و ارایه آن به شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: طرح پیشنهادی در شهرستان تصویب شده و چون نیازمند مصوبه شورای ترافیک استان نیز میباشد طرح جدید به شورای ترافیک استان ارسال شده است.

,

 

,

 عارف خاطرنشان کرد : با توجه به درخواست های مکرر کسبه از شورا و شهرداری و تاکید دکتر دادبود شهردار محترم اقدامات لازم انجام و در نهایت مقرر شد طرح پیشنهادی به شورای ترافیک ارسال شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در جهت خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز است، افزود: با بهره برداری روگذر افسران علاوه بر بهبود وضعیت ترافیکی و تردد خدمتی دیگر از شهرداری تقدیم شهروندان می‌شود که امید است مورد رضایت قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه