اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران:

علی رغم تحریم و فشارهای اقتصادی نبض سازندگی کشور در حال تپش است/ محرومیت و فقر مانند یک دشمن سرسخت مبارزه می‌کنیم

علی رغم تحریم و فشارهای اقتصادی نبض سازندگی کشور در حال تپش است/ محرومیت و فقر مانند یک دشمن سرسخت مبارزه می‌کنیم
سردار سلامی گفت: مهمترین هدف کلیدی ما در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی است زیرا بیکاری را مادر همه مشکلات و مصیبت‌ها می‌دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار سلامی در حاشیه سفر یک روزه به استان البرز و افتتاح 1200 پروژه محرومیت زدایی، در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه تلاش هایی که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سراسر کشور در حال انجام است نشان می دهد نبض و قلب سازندگی در کشور ما علی رغم فشارهای اقتصادی که دشمن تحمیل کرده است در حال تپش است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: حیات اقتصادی کشور رو به رشد است و ما در حال سبقت گرفتن از فشارها و آروزهای دشمن هستیم و کم کم آن ها را تا قبرستان آرزوهای شکست خورده شان بدرقه خواهیم کرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: کنارگذر جنوبی البرز و تهران به طول 158 کیلومتر، یک آزاد راه بزرگ است و ترافیک ورودی شهرهای کرج و تهران را مهار کرده و یک ساعت و نیم زمان مسافرت از شمال غرب کشور به سمت شرق را کاهش می دهد و ثمره آن کاهش آلودگی هوا است. 
,
 
,
سردار سلامی تصریح کرد: حواشی آزادراه چرمشهر – آبیک مجموعه هایی برای اشتغال زایی ایجاد می شود و این پروژه شامل 4 قطع است که دو قطعه آن تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و دو قطعه دیگر آن نیمه نخست سال 99 به بهره برداری می رسد. 
,
 
,
وی گفت: برادران ما در قرارگاه خاتم الانبیا تلاش های شبانه روزی خود را برای بهره برداری از این گذرگاه استراتژیک در جنوب تهران و البرز به کار گرفته اند تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند. 
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه روند محرومیت زدایی و سفر به استان ها تداوم خواهد داشت، افزود: در البرز و سایر کشور علاوه بر بازدید از پروژه های قرارگاه خاتم، پروژه های محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی را نیز دنبال می کنیم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: هدف اصلی ما این است که با محرومیت و فقر همانند یک دشمن سرسخت مبارزه کنیم تا آن را کاملا از بین ببریم، همانگونه که دشمنان را در مرزها مهار و متوقف کرده ایم.
,
 
,
سردار سلامی تصریح کرد: تا زمانی که نیروهای انقلابی و بسیجی در کشور وجود دارد که می توانند هر دشمن سرسختی را سرکوب کنند، قطعا غلبه بر مشکلات داخلی آسان خواهد بود و در این جنگ اقتصادی با راهبردهای رهبری اراده کرده ایم تا آخر پای مردم بایستیم و برای تحقق آرمان های انقلاب گام برداریم. 
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان داشت: مهمترین هدف کلیدی ما در اجرای پروژه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی است زیرا بیکاری را مادر همه مشکلات و مصیبت ها می دانیم. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه