اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

سفارتخانه‌های آمریکا در هر جای دنیا یک لانه جاسوسی است/ نابودی البغدادی درس عبرتی است برای کسانی که به غرب و آمریکا دل بستند

سفارتخانه‌های آمریکا در هر جای دنیا یک لانه جاسوسی است/ نابودی البغدادی درس عبرتی است برای کسانی که به غرب و آمریکا دل بستند
امام جمعه موقت بیرجند گفت: نابودی البغدادی برای کسانی که به غرب و آمریکا دل بستند درس عبرت است چراکه سرانجام نوکران آمریکا از صدام، مبارک و قذافی تا بن‌لادن و البغدادی نابودی به دست آمریکایی‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نمازجمعه بیرجند با بیان این‌که 13  آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1342 است گفت: دشمنان خواستند رابطه مردم با رهبری را قطع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: کشتار دانشجویان در سال 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند و فرمودند از انقلاب اول مهمتر است، دیگر مناسبت روز 13 آبان است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان لیبرال می‌خواست تعبیر غلطی از تسخیر لانه جاسوسی بین مردم ایجاد کند چراکه دنبال برگرداندن شاه بودند اما امام خمینی(ره) به لیبرال‌ها و دشمنان تودهنی زدند و توطئه را خنثی کردند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: امروز نیز برای ما و برای آنان که فکر باز دارند ثابت است و هر انسان آزاده‌ای می‌داند سفارت‌خانه‌های آمریکا و غربی‌ها در هر جای دنیا یک لانه جاسوسی و مرکز اطلاعاتی برای مقاصدشان است.

,

 

,

وی اظهار کرد: هرگز آمریکایی‌ها و غرب به هیچ کشوری به عنوان خدمت قدمی در جهت خیر برای انسان‌ها برنداشتند و نمی‌دارند و این را همه آن‌هایی که مطالعه حداقلی و روح آزادگی داشته باشند درک می‌کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام خامنه‌ای هرگونه وابستگی به غرب و تکیه به آمریکا را حماقت می‌دانند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: در روز 13 آبان با صراحت یاد خواهیم کرد از سخنان امام و افتخار می‌کنیم از چهل سال عظمت و ایستادگی و با تفکر و با اندیشه بلند، "مرگ بر آمریا" را فریاد خواهیم زد.

,

 

,

وی اظهار کرد: توطئه‌های آمریکا را در منطقه در روزهای اخیر ملاحظه می‌کنید.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در ایران اسلامی از ابتدا تاکنون از نفوذ گرفته تا حوادث تلخ فتنه کوی دانشگاه سال 1378 و فتنه سال 1388 و فتنه آشوب‌ها در سال 1396 دشمنان علیه مردم انجام دادند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: مانند آن‌چه در سال 1396 در ایران رقم خورد در کشورهای منطقه توسط آمریکایی‌ها دنبال می‌شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: در سال 1396 دشمنان خواستند در کشور ناامنی ایجاد کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "بزرگترین لطمه دشمنان به یک ملت ایجاد ناامنی است".

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: ظاهر تظاهرات مشکلات معیشتی است اما پشت‌صحنه دشمن مدیریت می‌کند و کشور را برای رسیدن به مقاصدش ناامن می‌کند.

,

 

,

وی یادآور شد: مردم بصیر ایران اسلامی به سرعت متوجه شدند و جلوی اقدامات دشمنان را گرفتند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند " اولویت اصلی، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز متوجه باشند که دشمن به‌دنبال برهم زدن ساختارهای قانونی و ایجاد خلأ در این کشورها است و تنها راه رسیدن مردم به مطالبات بر حقی که دارند، پیگیری آن‌ها در چارچوب ساختارهای قانونی است".

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی تصریح کرد: باتوجه به شناختی که از مردم عراق و لبنان داریم ان شاءالله سیلی بزرگ و شکست بزرگ را در منطقه برای دشمنان شاهد باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به ادعایی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا 5 آبان‌ماه داشت که البغدادی رئیس داعش را نابود کردند اظهار کرد: دشمنان دنبال فریب مردم و مدیریت اذهان مردم هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند و امروز با دستگیری او می‌خواهند ذهن مردم را مدیریت کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان این‌که آمریکایی‌ها از این هنرها و عملکردها قبلا نیز داشتند متذکر شد: ادعای نابودی البغدادی همزمان با ادعای خروج آمریکا از منطقه جای تأمل دارد.

,

 

,

وی یادآور شد: در زمان اوباما یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اوباما ادعا کرد بن‌لادن را به قتل رسانده است و وقتی پرسیدند جسدش کجاست گفتند به عمق دریا فرستادیم و امروز نیز آن جریان تکرار می‌شود.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امیدوار هستیم با نابودی رئیس گروهک داعش، ته‌مانده‌های داعش نیز نابود شوند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: نابودی البغدادی برای کسانی که به غرب و آمریکا دل بستند درس عبرت است چراکه سرانجام نوکران آمریکا از صدام، مبارک و قذافی تا بن‌لادن و البغدادی نابودی به دست آمریکایی‌ها است.

,

 

,

وی اظهار کرد: هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و آغاز مرحله‌ای جدید از تاریخ بشریت است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود:250 سال زندگی امامان معصوم علیه‌السلام که در میان مردم بودند، پایان یافت و دوران غیبت شروع شد.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: امام حسن عسکری علیه‌السلام بستر را برای جایگاه فقاهت و ولایت با روایات مختلف آماده کردند.

,

 

,

وی تأکید کرد: کسی که با تقواست و خود را در محضر خداوند بییند، مراقب اعمالش هست.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اعمال انسان آثاری در دنیا و آخرت دارد و انسان باتقوا از محرمات دوری می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه