اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب:

پدافند غیرعامل اصل مهم در رسیدن به توسعه و امنیت پایدار است

پدافند غیرعامل اصل مهم در رسیدن به توسعه و امنیت پایدار است
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پدافند غیرعامل در شکل گیری جامعه سالم در مقابل تهدیدات و کاهش آسیب پذیری امری مهم بوده و لازم است در این زمینه نیز آحاد مختلف مردم در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل مشارکت داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد، امروز در سخنرانی در جمع مردم میاندوآب به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، اظهار کرد: باید با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در راستای نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل اقدام کرد و در این راستا نیز از هشتم تا ۱۴ آبان ماه امسال به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده و امسال نیز “پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید” به عنوان شعار هفته انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، با اشاره به اینکه امروزه پدافند سایبری و پدافند زیستی از اهمیت بسزایی نسبت به سایر مقوله‌های پدافند غیرعامل برخوردار است، افزود: باید در مقابل تهدیدات، آگاهی داشته و مقاومت ایجاد کنیم و توجه به پدافند غیرعامل در شکل گیری جامعه سالم در مقابل تهدیدات و کاهش آسیب پذیری امری مهم بوده و لازم است در این زمینه نیز آحاد مختلف مردم در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل مشارکت داشته باشند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب، گفت: پدافند غیرعامل یک اصل مهم در مقابل تهدیدات به ویژه تهدیدات نوین به شمار می رود و در این مقطع زمانی در مقوله پدافند سایبری و زیستی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

,

وی تصریح کرد: رشد تکنولوژی ها و فضای سایبری، تهدیدات نوین انسان ها را تهدید می کند و با خطر مواجه ساخته است که باید در مقابل آنها تدبیر و آمادگی لازم را داشته باشیم.

,

شیخ نژاد، با اشاره به اهداف پدافند غیرعامل، اظهار کرد: از اهداف پدافند غیرعامل می توان به کاهش آسیب پذیری وصرفه جویی در هزینه ها، سلب آزادی و ابتکار عمل از دشمن، افزایش قدرت مقاومت در برابر تهاجمات دشمنان، تقویت بازدارندگی و حفظ روحیه و انسجام  وحدت و امنیت اشاره کرد.

,

وی افزود: باید همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و به موضوع پدافند غیرعامل اهمیت داده و در راستای آمادگی و آموزش نیروی انسانی و اقشار مختلف مردم گام برداریم و اقدامات موثر را در این زمینه انجام دهیم.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: سرمایه گذاری در حوزه پدافند غیرعامل از جمله موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات و تضمینی برای حفظ امنیت جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه