اخبار داغ

مردم با مقاومت خود جلوی دسیسه‌های امریکا را گرفتند

مردم با مقاومت خود جلوی دسیسه‌های امریکا را گرفتند
معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: امریکا با تحریم ها و فشار حداکثری می خواست ما را زمین بزند که مردم با مقاومت فعال جلوی دسیسه ها و توطئه های دشمن را گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار شهرستان برخوار و کنگره بزرگداشت شهدای بسیجی شهرستان در آستان امامزاده ابراهیم(ع) بیان کرد: نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادت خود تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.

سردار صفاری بیان کرد: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقوای الهی چهار موردی است که شهدا رعایت می کردند.

وی یادآور شد: در واقع شهدا خودسازی کردند و ایثار، جهاد و شهادت جزء جدانشدنی از رزمندگان جبهه بود.

مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم و توسعه فحشا می خواهد به جامعه ضربه بزند و دین مردم را بگیرد؛ دشمن تا آنجایی که استطاعت داشته باشد برای گرفتن دین مردم کار می کند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فشار حداکثری امریکا بر مردم ایران، اظهار کرد: امریکا با تحریم ها و فشار حداکثری می خواست ما را زمین بزند که مردم و مسئولان با مقاومت فعال جلوی دسیسه ها و توطئه های دشمن را گرفته اند.

سردار صفاری خاطرنشان کرد: با ائمه ارتباط داشتن همان فصل الخطاب کردن ولی فقیه است و در گام دوم انقلاب باید تمدن سازی کنیم و پرچم انقلاب را به دست مبارک امام زمان(عج) بدهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار هم در این مراسم گفت: اگر امروز رجزخوانی های دشمن دیگر اثر نمی کند و استقلال، اعتماد به نفس و قدرت پیدا کرده ایم همگی به برکت خون شهداست.

سرهنگ پاسدار محمد شفیعی افزود: یاد و خاطره شهدا و انتقال به نسل های بعد از طریق کنگره ها و یادواره های شهدا صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دشمن در تبلیغات خود می خواهد نام شهدا را پاک کند که باید جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته شود.

شفیعی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول سال حداقل ۲۵ یادواره شهدا با قدمت ۲۰ تا ۳۰ سال در سطح شهرستان برگزار می شود.

در پایان مراسم از برخی خانواده های شهدا به نمایندگی از خانواده های معظم شهدای شهرستان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش صاحب نیوز؛ در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ پیکر پاک ۴۳ شهید شهرستان برخوار توسط مردم شهید پرور شهرستان تشییع و از آن پس این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان نامگذاری شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, صاحب نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه