اخبار داغ

قهرمان پارالمپیکی کرمانشاه:

هر زمان به آمریکا اعتماد کردیم متضرر شدیم/ باید پرچم شهدا را برافراشته نگه داریم

هر زمان به آمریکا اعتماد کردیم متضرر شدیم/ باید پرچم شهدا را برافراشته نگه داریم
یک قهرمان کرمانشاهی گفت: تجربه نشان داده است هر زمان ما به آمریکا اعتماد کردیم متضرر شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خالوندی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: همه ما ورزشکاران در این کشور زندگی می کنیم بنابراین باید مانند دیگر آحاد جامعه با کشورهایی که به ما ظلم می کنند و می خواهند شرایطی را بر ما تحمیل کنند مبارزه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصادنیوز,

وی افزود: ما ظلم را نمی پذیریم برهمین مبنا باید با مردم هم صدا شویم تا جلوی ظلم را بگیریم.

,

این قهرمان کرمانشاهی با تاکید بر اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، گفت: هر بار به آمریکا اعتماد کردیم متضرر شدیم و آنها به وضوح زیر قول هایشان زدند.

,

وی بیان داشت: کشورهای اروپایی و آمریکایی به خاطر منافع خود از ابزارهایی چون جنگ و تحریم علیه دیگر کشورها استفاده می کنند بنابراین ما نباید زیر بار حرف زور برویم.

,

خالوندی عنوان کرد: آینده کشور به جوانان و نسل های آینده وابسته است و نباید به بیگانگان اجازه نفوذ بدهیم.

,

این قهرمان کرمانشاهی خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری چون آمریکا، اسلام را قبول ندارند و می خواهند شرایطی را به کشور تحمیل کنند اما ما نباید زیر بار ظلم برویم.

,

خالوندی گفت: شهدای ما برای دست یابی به استقلال، آزادی و خودکفایی به شهادت رسیدند ما نیز باید پرچم کشور را بر افراشته نگه داریم.

,

وی افزود: اگرچه از نظر ورزشی امکانات محدود است اما از نظر دستیابی به مدال کشورهای دنیا آرزوی داشتن جوانان ورزشکاری چون کشور ما را دارند زیرا جوانان ایرانی در مسابقات مختلف ورزشی ثابت کردند با کمترین امکانات به بهترین جایگاه می توان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه