اخبار داغ

استاد دانشگاه ارومیه:

سفارتخانه‌های آمریکا در کشورها جاسوسخانه‌ است

سفارتخانه‌های آمریکا در کشورها جاسوسخانه‌ است
استاد دانشگاه ارومیه گفت: آمریکا از طریق سفارت خانه های خود در کشورها، اقدام به جاسوسی در کشورها می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پناهی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اصرار برخی بر مذاکره و ارتباط با آمریکا، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران یک نسل گذشته داریم و یک نسل حال و آینده، در راس نسل گذشته که رهبران دینی و مذهبی و سیاسی ما هستند، دائما در خصوص آمریکای جهان خوار تذکر داده اند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: آمریکا در هر کاری که به اسم اقدام خیرخواهانه وارد شده تجربه نشان داده تبدیل به شر شده و در سنوات گذشته نسل های مختلف ایرانیان بارها به عینه شاهد این امر بوده اند، به نام مبارزه با داعش، اقدام به داعش پروری کرده اند، بنام مبارزه برای حقوق بشر بر ضد حقوق بشر تلاش و اقدام کرده اند.

,

این استاد علوم سیاسی، عنوان کرد: آمریکا سال ها در سوریه به اسم حمایت از کردهای سوری، اقدام به جنگ و خونریزی کرده و در نهایت پشت مردمان آن را خالی کرد؛ در نتیجه وقتی بزرگان و رهبران دینی جامعه بارها نسبت به ارتباط و مذاکره با آمریکا هشدار می دهند، مردم و دولتمردان باید بیدار و آگاه باشند.

,

وی، با اشاره به بی تفاوتی نسبت به عهد و پیمان و عهدشکنی های مکرر آمریکا، تاکید کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به مذاکره با آمریکا هشدار دادند و اعلام کردند به نتیجه این مذاکره خوش بین نیستند، آمریکا خوی استکباری خود را نشان داد و از برجام خارج شد یعنی در مقابل سیستم بین المللی ایستاد این امر نشان از بی مسئولیتی آمریکا در برابر تعهدات خود است.

,

پناهی، با اشاره به بی اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا، گفت: آمریکا با تاسیس سفارت خانه های خود در تمام کشورها سعی در تجسس در امور داخلی کشورها داشته  و همه آن سفارت خانه ها جاسوسخانه هستند؛ اتفاقات اخیری که در لبنان اتفاق افتاد و یا اتفاقات عراق ناشی از سفارت خانه آمریکا در این کشورها بوده است.

,

وی، تاکید کرد: مردم ایران به خود اجازه اعتماد به کشوری که به راحتی نقض پیمان کرده و اقدام به اختلاف افکنی در امور داخلی کشورها می کند، را نداده و هرگز خواهان از سر گیری ارتباط با آمریکای جنایتکار نبوده و نخواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه