اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا ادامه دارد/ تخریب کامل خانه شهروند بی‌گناه آمریکایی با دستور دادگاه!+ عکس

رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا ادامه دارد/ تخریب کامل خانه شهروند بی‌گناه آمریکایی با دستور دادگاه!+ عکس
یک مدیر فروش فروشگاه البسه که به سرقت یک تی‌شرت متهم شده بود، وقتی به خانه خود در روستای گرین‌وود رسید با محاصره پلیس مواجه شد و خانه وی به کلی تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تارنمای اندیشکده اندیشه آزاد که روزانه اخبار خشونت رژیم آمریکا علیه مردم را گزارش می‌کند در مطلب تازه‌ای نوشت: دادگاه فدرال آمریکا طی یک ماده به پلیس آمریکا اجازه داده است بدون در نظر گرفتن سطح خسارت به اموال مردم؛ عملیات‌های ورود به خانه‌های مردم را اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آقای لئو لک 42 ساله و نان‌آور خانواده 4 نفره که در یک فروشگاه البسه در روستای گرین‌وود واقع در ایالت کلورادو کار میکند قربانی این قانون متجاوزانه است. وی در گفتگو با روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفته است که صبح آن روز در محل کار با صاحب فروشگاه یک مشاجره کاری داشتیم و پس از این درگیری لفظی تصمیم گرفتم محل کار را ترک کنم و در حالی که به منزل خود برمی‌گشتم صاحب فروشگاه برای تلافی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد یک تی‌شرت از فروشگاه او سرقت کرده‌ام هنگامی که با حالت ناراحتی و ناامید از آینده شغلی خود به منزل بازگشتم پس از مدت کوتاهی با صدای آژیر خودروهای پلیس خانه من به محاصره درآمد.

,

اندیشکده اندیشه آزاد نوشته است در مدت 19 ساعت محاصره خانه این مرد منزل وی به کلی تخریب شد و اموال داخل خانه به کلی از بین رفت. پلیس عملیات ویژه (سوات) به محل فراخوانده شده بود و ماموران آن با استفاده از انواع بمب دیواری، نارنجک و توپ‌های 40 میلیمتری خانه وی را به کلی تخریب کردند و پس از ورود به بقایای خانه، لئو لوک را بازداشت کردند.

,

, ,

لئو لوک در ادامه افزود: "من سلاحی در خانه نداشتم و انگیزه‌ای هم برای مقاومت نداشتم ولی بار آتش پلیس آنقدر سنگین بود که جرات نمی‌کردم از منزل خارج و تسلیم بشم، خانه من به کلی ویران شده است یک دیوار سالم ندارد، مخفیگاه بن‌لادن از خانه من سالم‌تر بود، شانسی که آوردم همسرم بچه‌ها را به مدرسه برده بود، در غیر اینصورت ممکن بود تعدادی از اعضای خانواده‌ام را در اثر حجم بالای خشونت پلیس از دست بدهم."

, مخفیگاه بن‌لادن از خانه من سالم‌تر بود، ,

اندیشکده اندیشه آزاد در انتقاد از این خشونت کنترل نشده پلیس به این نکته اشاره کرد که قانون آمریکا کاملا از خشونت پلیس حمایت می‌کند و به پلیس آمریکا اجازه داده است بدون ملاحظه حجم خسارت به اموال مردم، عملیات‌های مورد نیاز را انجام دهد. این قانون پرداخت هیچ میزان از پرداخت خسارت به صاحبان اموال تخریب شده را در نظر نگرفته است. در بازجویی از این شهروند آمریکایی مشخص شد که وی بی‌گناه بوده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه