اخبار داغ

یک استاد دانشگاه:

ارتباط با آمریکا سبب عقب‌ماندگی است

ارتباط با آمریکا سبب عقب‌ماندگی است
یک استاد دانشگاه گفت: ارتباط با آمریکا نه تنها موجب پیشرفت نمی شود، بلکه سبب عقب‌ماندگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز همتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: بررسی تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی و دوران دفاع مقدس و سالهای قبل از دفاع مقدس، قبل از جنگ تحمیلی و پیش از تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری جاسوسان آمریکایی بیانگر این است با تمام قوت و قدرت آمریکا در اماکنی که به عنوان سفارتخانه از آن یاد می شود به کار جاسوسی و بسیج مردم علیه نظام هایی مشغول است که به رژیم استکبار جهانی آمریکا نه گفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دلایل بهم ریختگی تمام کشورهای منطقه از سوریه تا عراق و لبنان این است سفارت آمریکا و سفارت سعودی در آنجا فعال است که برای بسیج مردم علیه حکومت های مشروع تمام امکانات را بسیج می کنند.

,

همتی خاطرنشان کرد: یکی از سردمداران نظام استکبار جهانی آمریکا گفته بود در سال 88 که آن اغتشاشات در ایران برپا شد اگر در ایران سفارت می داشتیم می توانستیم نظام را ساقط کنیم اما چون اطلاعات لازم را نداشتیم نمی توانستیم داخل ایران حضور داشته باشیم و امکانات را بسیج کنیم در نتیجه اغتشاشات 88 به نتیجه نرسید.

,

این استاد دانشگاه گفت: آمریکا در هرجا حضور دارد برای منافع نامشروع خود در کشورهای دیگر تلاش می کند وهرکشوری که زیر سلطه نظام جهانی نباشد به اشکال مختلف علیه او اقدامات لازم را انجام می دهند تا آن کشور را ساقط کنند و امروزه نیز آنچه در منطقه می گذرد بیانگر همین موضوع است.

,

همتی خاطرنشان کرد: در 13 آبان 58 دانشجویان خط امام(ره) لانه جاسوسی را تصرف کردند و دست آمریکا از نظام کوتاه شد و تا امروز توانستیم 40 سال با وجود مشکلات به سلامت از مشکلات عبور کنیم و بعد این نیز چنین می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه ارتباط با آمریکا نه تنها موجب پیشرفت نمی شود، بلکه سبب عقب ماندگی خواهد شد، افزود: در برجام تجربه کردیم با وجود اینکه به تعهدات عمل کردیم اما تحریم ها برداشته نشد امروزه هم علت اینکه در صنایع موشکی، پهپاد، هوا و فضا پیشرفت کردیم این است نیروهایی با قوت و قدرت انقلابی در مسند کار قرار دارند.

,

همتی گفت: هرجایی در مقابل آمریکا احساس ضعف کردیم دچار مشکلات اساسی شدیم بنابراین ارتباط با آمریکا نه تنها مشکلاتی را از هیچ کشوری حل نمی کند بلکه بر مشکلات آنها هم خواهد افزود.

,

وی عنوان کرد: هر کشوری بخواهد استقلال خود را تمام و کمال حفظ کند آمریکا با تمام قوت به جنگ او خواهد آمد و این جنگ شامل تحریم اقتصادی و تحریک مردم برای ایجاد بلوا و آشوب خواهد بود البته ممکن است به کشورهایی که کاملا تحت سلطه آمریکا باشند در برخی زمینه هایی که در آن قدرت ایجاد نکند، اجازه پیشرفت جزیی داده شود.

,

همتی خاطرنشان کرد: ژاپن با وجود اینکه در بسیاری از زمینه های صنعتی پیشرفت داشته اما در حوزه صنایع نظامی اخیرا تعداد35 فروند هواپیمای اف 35 از آمریکا می خرد و در صنایع نظامی وابسته است بنابراین اگر آمریکا بخواهد علیه ژاپن شاخ و شانه بکشد برای او راحت است اما در ایران که 40 سال از وابستگی به آمریکا انقطاع داشته در زمینه های نظامی پیشرفت های شگفتی حاصل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه