اخبار داغ

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

این آمریکاست که در عراق موج‌سواری می‌کند

این آمریکاست که در عراق موج‌سواری می‌کند
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به وضعیت اخیر عراق اشاره داشت و گفت: در عراق بیشترین موج سواری را آمریکایی ها کرده ولی در عین حال پولشان را از فروش نفت عراق به دست می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بندر خمیر گفت: در زمان دفاع مقدس می گفتند ایران بچه ها را به جنگ فرستاده اما غافل از این بودند کسی آنان را به اجبار نفرستاده این اراده و شوق خودشان بود که در صحنه حاضر شدند، این را باید دانست انسان تا قصد و نیت، اراده و آهنگ کاری را نداشته باشد حرکتی را انجام نمی دهد.
وی در ادامه گفت: همه خواسته ها به دل بر می گردد و تا دل نخواهد حرکتی انجام نمی شود، جنگ چیز مشخصی است و همه می دانند در جنگ چه اتفاقاتی رخ می دهد اما چه چیزی در این جنگ بود که بچه ها به جنگ رفتند.
باقرزاده اظهار کرد: در بین مجاهدان راه خدا کسانی هستند که سعادت آیندگان را رقم می زنند از نظر همین جنگ، این جنگ که به ظاهر کشتن و کشته شدن است یک الگوها، نماد، اسوه و چراغ های روشن و فروزانی بیرون می آید که آیندگان از آنها درس می گیرند از جمله شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی و اگر به دل تاریخ برویم و به کربلا برگردیم قاسم بن الحسن(ع) و عبدالله بن الحسن(ع) ما این شخصیت ها را داریم که نماد و اسطوره شدند و آمدند که راه گم نشود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به وضعیت اخیر عراق اشاره کرد و گفت: در عراق بیشترین موج سواری را آمریکایی ها دارند انجام می دهند، همین آمریکایی ها که ٢٠٠هزار نفر از مردم عراق را کشتند و هر  وسیله ای را که جهت این امر بکار گرفتند پولش را از طریق فروش نفت عراق تامین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

باقرزاده تاکید کرد: مردم عراق باید قدر شهدای عزیزشان را بدانند و حتی این شهدای اخیر را که اینگونه به شهادت رساندند؛ این شهدا بودند که در مقابل دشمن ایستادند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: این  اتفاقات اخیر نشان از این است که گوشه ای از کار مشکل پیدا کرده و این مشکل شیطنت آمریکا و بی بصیرتی افراد فریب خورده است .
وی تصریح کرد: جسم ظاهر مهم نیست این پشتوانه و قدرت الهی و ایمانی است که کوهها را جابه جا می کند وامریکا از آن هراس دارد.
باقر زاده در پایان خاطر نشان کرد: جنایات آمریکا نباید فراموش شود چرا عراق به چنین وضعیتی رسیده زیرا دستهایی آمدند و در همین فضای مجازی آمریکا را فرشته نجات عنوان کردند و این به جهت بزرگ کردن آمریکا و فریب دادن بود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه