اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا:

13 آبان تصویر بلند مبارزه با استکبار جهانی است/ لزوم همت دانش‌آموزان و دانشجویان در پیشتازی گام دوم انقلاب

13 آبان تصویر بلند مبارزه با استکبار جهانی است/ لزوم همت دانش‌آموزان و دانشجویان در پیشتازی گام دوم انقلاب
سردار خرّم گفت: اقدامات استکباری آمریکا در کشورهای مختلف نشان داد که ارتباط با آمریکا نه تنها کلید پیشرفت نیست بلکه قفلی است بر اراده ملت‌ها.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص فرارسیدن روز 13 آبان اظهار داشت: این روز یادآور سه رویداد مهم و تاریخی است که هر سه رویداد نمایش و صحنه بروز و ظهور نفرت از خوی استکباری امریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی افزود: 13 آبان 43 حضرت امام (ره) به دلیل اعتراض به قانون کاپیتولاسیون از ایران تبعید شد، در سال ۵۷ رژیم وابسته‌ی به آمریکا در خیابانهای تهران دانش‌آموزان را به شهادت رساند و 13 آبان 58 لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر دانشجویان درآمد و به همین خاطر است که می‌بینیم هر سه اتفاق، مستقیم و یا غیر مستقیم به آمریکا و مبارزه با خوی استکباری این کشور مربوط می‌شود. 

,

سردار خرّم با اشاره به تاثیر یوم الله 13 آبان در تکثیر و گسترش مبارزه با استکبار، گفت: این روز یک تصویر ماندگار از روح آزادگی و حق طلبی ملت ایران در مقابل خوی استکباری آمریکاست. هر سه رویداد در واقع طرح‌هایی نو برای مقابله با استکبار جهانی بود.

,

وی تاکید داشت: اگر امروز ملت‌های مختلف از آمریکا منزجرند و شعارهای بزک شده امریکا در میان ملت‌ها خریدار ندارد، محصول 13 آبان هاست. سه رویداد بزرگ در 13 آبان به خلق روز استکبارستیزی منجر شد و امروز بعد از 40 سال از وقوع انقلاب اسلامی این روز باشکوه تر از سال‌های اول انقلاب برگزار می‌شود.

,

خرّم با بیان اینکه به برکت 13 آبان‌ها هیمنه استکبار شکسته شده است و ما در کشورهای مختلف شاهد اعلام انزجار از آمریکا هستیم، عنوان داشت: اقدامات استکباری آمریکا در کشورهای مختلف، و ایستادگی ملت رشید ایران در مقابل زورگویی‌های این کشور، نشان داد که ارتباط با آمریکا نه تنها کلید پیشرفت نیست بلکه قفلی است بر اراده ملتها.

,

وی با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی دانش آموزان و دانشجویان در گام دوم انقلاب تاکید داشت: 13 آبان 57 و 58 یک نکته مهم دارد و آن پیشتازی دانش آموزان و دانشجویان در گام اول انقلاب است. هم دانش آموزان و هم دانشجویان در صف مقدم پیشبرد انقلاب اسلامی قرار داشتند و دانش آموز و دانشجوی امروز نیز باید با تبعیت از اسلاف مومن و انقلابی خود، پیشتاز و پیشگام گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه