اخبار داغ

به مناسبت 13 آّبان؛

جبهه مقاومت ابهت پوشالی آمریکا را فروریخت/ انقلاب، تابوی استکبارستیزی در دنیا را شکست/ سیر تحول جهان، اقتدار ایران و افول آمریکا را نشان می دهد

جبهه مقاومت ابهت پوشالی آمریکا را فروریخت/ انقلاب، تابوی استکبارستیزی در دنیا را شکست/ سیر تحول جهان، اقتدار ایران و افول آمریکا را نشان می دهد
همان آمریکایی که تا قبل از پیروزی جمهوری اسلامی ایران به واسطه ابهت پوشالی که داشت، کسی جرات رویارویی با آن و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا را نداشت امروز از مقابله با ایران عاجز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استکبارستیزی فرهنگ دینی مردم ایران است و خداوند در قران می فرماید مسلمانان باید با هر ظلمی مقابله کنند و مبارزه با استکبار جز مقابله با ظلم چیزی دیگری نخواهد بود. ما اگر با آمریکا به ستیز برخاسته ایم و در مقابل آن ایستادگی کرده و اجازه نمی دهیم خواسته های نا بحق آنها در منطقه به کرسی بنشیند، علت آن عمل به وظیفه دینی ما است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
خداوند در قران به ما دستور داده است در برابر ظالمی باید بایستیم و انسانیت اقتضا می کند که ما مدافع مظلوم باشیم، علی (ع) به فرزندانشان وصیت کردند که برای ظلم دشمن باشید و برای مظلوم مدافع. در کلام خدا، قران و کلام معصومین (ع) آمده است که نباید نسبت به ظلم بی تفاوت بود. 
,
 
,
بر اساس فرموده علی (ع) باید با ظلم و مستکبر به ستیز برخاست نه اینکه نظاره گر ظلم ظالمان باشیم و هیچگونه عکس العملی از خود نشان ندهیم، پیامبر اسلام نیز به مسلمانان آموختند که اگر مسلمان باشی و ببینی که مسلمان دیگری از شما کمک می خواهد، کاری از دست شما ساخته است و توان حمایت دارید اما از کمک کردن دریغ کنید مسلمان نیستید. 
,
 
,
امروز کشور ایران نیز مورد ظلم و ستم استکبار قرار گرفته است، از سالی که رژیم شاهنشاهی رفت و به جای آن جمهوری اسلامی حاکم شد آمریکا خصومت خود را با ایران آغاز کرد، علاوه بر تحریم ها در قالب جنگ 8 ساله صدام را جلو انداختند و در این مدت قسمتی از خاک ایران به غارت برده شد. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
جمهوری اسلامی باید در برابر تمام این دشمنی ها از مرزها، حقوق، آزادی و استقلال خود به تمام معنا دفاع کند، امروز مردم به استکبار ستیز بودنشان افتخار می کنند و برای آنکه این استکبارسیتزی در دنیا نهادینه شود نیازمند تشکیل یک جبهه خواهیم بود در نتیجه تشکیل جبهه مقاومت با این هدف بود. 
,
 
,
خوشبختانه ایستادگی های ملت ایران در برابر آمریکا تاثیراتی را به همراه داشته است، همان آمریکایی که تا قبل از پیروزی جمهوری اسلامی ایران  به واسطه ابهت پوشالی که داشت کسی جرات رویارویی با آن و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا را نداشت. 
,
 
,
امروز به برکت جمهوری اسلامی تابوی مقابله با آمریکا شکسته شد و نه تنها ملت ایران، بلکه طی روزهای اخیر در لبنان و عراق نیز شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود و مردم این دو کشور اعلام می کنند نمی گذاریم آمریکا رخنه ای برای بر هم ریختن نظام داشته یباشد.
,
 
,
هر چه به جلو گام بر می داریم شاهد افول آمریکا هستیم، زمانی که کارتر رئیس جمهور آمریکا شد، محمدرضا شاه درخواست ملاقات با وی برای عرض تبریک داشت اما وی شاه ایران را نپذیرفت. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
حتی برخی از سران دیگر کشورها را واسطه کرد تا بالاخره این دیدارپذیرفته شد اما با کمال بی توجهی و بی محلی با شاه ایران برخورد کردند، امروز شاهدیم رئیس جمهور آمریکا در سفیر اخیر حسن روحانی به نیویورک در تکاپو برای یافتن واسطه هایی بود تا بتواند حتی یک برخورد تصادفی و ساختگی با رئیس جمهور ایران داشته باشد یا تلفنی با ایران صحبت کند. 
,
 
,
روند مذکور نشان دهنده افول آمریکا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، در گذشته اگر آمریکا علیه ایران تهدیدی داشت بلافاصله آن را عملیاتی می کرد اما امروز دشمن دیگر حرفی از تهدید نظامی به میان نمی آورد و اعلام می کند بنا نداریم از نظر نظامی با ایران مقابله ای داشته باشیم و تضاد قدرت نظامی نخواهیم داشت. 
,
 
,
امروز آمریکا می داند که هیچکونه جایگاهی برای تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ندارد و اذعان می کند که در منطقه خاورمیانه و آُسیای دور اگر هر تصمیمی گرفته شود بدون مجوز جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد رفت و شدنی نیست. 
,
 
,
ختم کلام اینکه ... 
,
 
,
دشمن به این نتیجه رسیده است تنها زمانی می تواند در خاورمیانه به خواسته های خود برسد که نظر جمهوری اسلامی ایران را جلب کند اما ایران نیز به فرموده علی (ع) نه تنها ظلم نمی پذیرد و استکبار ستیز است، بلکه همواره دفاع از مظلوم را در دستور کار خود دارد.  
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه