اخبار داغ

آیا از عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها جلوگیری می‌شود؟

آیا از عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها جلوگیری می‌شود؟
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: قرار نیست که قهوه خانه ها بسته و از عرضه قلیان در همه قهوه خانه ها جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صاحب نیوز؛ برخی در فضای مجازی در حال نشر خبری هستند که به زودی از عرضه قلیان در تمام قهوه خانه های اصفهان جلوگیری به عمل می آید؛ اما واقعیت و خبر درست در این باره چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: قرار نیست که قهوه خانه ها بسته و از عرضه قلیان در همه قهوه خانه ها جلوگیری شود.

, صاحب نیوز,

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: کمیته ای تشکیل داده شده و قرار این است که به شکل تدریجی عرضه قلیان حذف شود که این مطابق دستور وزیر بهداشت در حذف تدریجی عرضه قلیان هم است.

,

وی افزود: در حال حاضر تاکید بر جلوگیری از فعالت چایخانه های بدون پروانه است که البته سازمان مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف استان همیشه تلاش داشته نه تنها چایخانه ها بلکه با تمام صنف ها و کسانی که  فاقد پروانه فعالیت می کنند، به شدت برخورد کرده و پلمپ کند.

,

محمدی عنوان کرد: البته واحد صنفی چایخانه بدون پروانه امکان گرفتن پروانه را ندارند و سایتی که به این منظور ایجاد شده بسته شده است و پروانه جدیدی صادر نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه