اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکاییها خائن تر از حقوق بشر هستند/ دشمن بدنبال ایجاد تفرقه در کشور است

آمریکاییها خائن تر از حقوق بشر هستند/ دشمن بدنبال ایجاد تفرقه در کشور است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسیر نفوذ آمریکا و غرب مسیری خطرناک است که تلاش می کنند در بین مسئولین ما نفوذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سیدحسین نقوی حسینی"، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در راهپیمایی 13 آبان شهر ایلام گفت: زمانی شاه ایران ژاندارم و غلام حلقه به گوش آمریکا در منطقه بود؛ وقتی شاه می‌خواست نخست وزیر خود را جابه‌جا کند از آمریکا اجازه گرفت تا این کار را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: در 13 آبان سال 58 گلوله‌های آمریکایی سینه دانش‌آموزان مارا شکافت و خونشان سنگ فرش‌ها را رنگین کرد؛ ولی در ادامه لانه فساد آمریکا در ایران تسخیر شد و از آن روز تاکنون آمریکا تمام توان خود را علیه ملت ایران به‌کار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه آمریکاییها خائن تر از حقوق بشر هستند، اظهار کرد: امروز آمریکاییها همه توان شان را به میدان آورده اند و هرکاری از دست شان بربیاید انجام می دهند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جریان پهباد اخیر، آمریکاییها خواستند مقابله به مثل کنند اما نتوانستند و با درماندگی از ایران درخواست کردند که یک منطقه کویری به ما بدهید که به آن شلیک کنیم و به دنیا بگوییم که ما هم مقابله به مثل کردیم.

,

وی تصریح کرد: آمریکا در برجام به تعهداتش عمل نکرد و از برجام خارج شد، اروپاییها نیز تا امروز هیچکدام از تعهداتشان را عمل نکرده اند.

,

نقوی حسینی ادامه داد: اروپاییها گفتند که به برجام پای بند و متعهد هستیم اما هشت ماه دولت و ملت ایران را به دنبال خودشان کشاندند و باز هم عمل نکردند و هیچ خط اعتباری جابجا نشد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکاییها و اروپاییها هیچکدام به تعهداتشان در قبال برجام عمل نکردند و جمهوری اسلامی ایران گامهای اول و دوم و سوم را برداشت و انشاءالله گام چهارم نیز برداشته خواهد شد.

,

وی یادآور شد: مسیر نفوذ آمریکا و غرب مسیری خطرناک است که تلاش می کنند در بین مسئولین ما نفوذ کنند.

,

نقوی حسینی اذعان کرد: در بین مسئولین کشور، استراتژی تر از مقام معظم رهبری نداریم، مطالبی که حضرت آقا در خشت گلی می بینند ما در آیینه نمی بینیم.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: گروه گرایی و حزب گرایی و جناح بازی را کنار بگذاریم و پشت سر رهبری حرکت کنیم نه جلوتر و نه عقب تر.

,

وی با انتقاد از تصویب برجام گفت: برجام در 20 دقیقه تصویب شد و گفتند که با تصویب برجام همه مشکلات کشور حل خواهد شد، اما چنین اتفاقی نیفتاد.

,

این نماینده مجلس گفت: درخصوص تصویب پالرمو گفتیم که رئیس جمهور تعهد دهد که اگر پالرمو تصویب شود مشکلات حل می شود اما آقای ظریف در مجلس گفت که هیچ تعهدی نمی دهیم که با تصویب پالرمو مشکلات کشور حل شود.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ما با تصویب پالرمو نباید نهادهای خودمان را تحریم کنیم پرا که به ندازه کافی مشکلات بر ما تحمیل شده است.

,

وی اظهار کرد: در مسیر نظامی و گزینه نظامی به لطف نیروهای انقلابی و جوانان متقی کشور در سطحی قرار داریم که امروز سلاحهای جمهوری اسلامی تا پشت کاخ سفید می روند.

,

این نماینده مجلس گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه در کشور است و بایستی در داخل کشور وحدت و انسجام را حفظ کنیم.

,

نقوی حسینی با تاکید بر مبارزه با فساد اقتصادی گفت: امروز باید با فساد اقتصادی مبارزه کنیم و در راه مبارزه با فساداقتصادی هیچ خط قرمرزی وجود ندارد.

,

وی در پایان گفت: آینده انقلاب اسلامی روشن است اما آینده آمریکا تار و تیره و در حال فروپاشی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه