اخبار داغ

رئیس سابق سازمان حج و زیارت:

هر روز شاهد فروپاشی آمریکا هستیم/ دست آمریکا در فتنه عراق و لبنان رو می‌شود

هر روز شاهد فروپاشی آمریکا هستیم/ دست آمریکا در فتنه عراق و لبنان رو می‌شود
رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: امروز آمریکای جنایتکار یک فتنه جدیدی را در عراق و لبنان به راه انداخته و به زودی حضور او در این فتنه رو خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سعید اوحدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت کشور صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند با تبریک میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار می‌شود و بر آن اصرار داریم و هر ساله باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سعید اوحدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت کشور صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند با تبریک میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار می‌شود و بر آن اصرار داریم و هر ساله باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.,

 

,

وی به شعار راهپیمایی امسال اشاره کرد و افزود: این شعار حاکی از این است که آمریکا رو به افول و فروپاشی است.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: اگر بخواهیم تبیین درستی از ۱۳ آبان داشته باشیم باید گذری به سخنان امام راحل(ره) در ۴ آبان داشته باشیم که به پیروزی ۱۳ آبان منتهی شد.

,

 

,

اوحدی به حاکمیت‌های دوقطبی اشاره کرد و افزود: در تقسیم‌بندی‌های دوقطبی، منطقه خاورمیانه را به دلیل ظرفیت بالایی که دارد، در اختیار آمریکا قرار دادند چراکه اسرائیلی‌ها و همراهانشان در این منطقه بودند.

,

 

,

وی افزود: در سال ۴۳ قانون کاپیتولاسیون را تصویب کردند و امام(ره) در مقابل این خیانت بزرگی که به قرآن شد، آن سخنرانی تاریخی خود را انجام دادند.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) دشمن‌شناسی بالایی داشتند.

,

 

,

اوحدی گفت: ۱۳ آبان ۴۳ نقطه عطفی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی شد چراکه این روز با تبعید و به شهادت رساندن بزرگان اسلام همراه بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان ۵۷ شاهد قتل و عام و به خون کشیدن دانش‌آموزانی بودیم که به امام خود لبیک گفته بودند و اگر امروز بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموزان داریم، نقطه عطفی بر تظاهرات دانش آموزی در سال ۵۷ بوده است.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب بزرگتر یاد کردند، نقطه عطفی در مبارزه با استکبار جهانی بود.

,

 

,

اوحدی خطاب به مردم خراسان جنوبی گفت: شما سند افتخاری دارید که سایر نقاط کشور ندارند و آن شکست آمریکا در صحرای طبس است و به طور یقین اولین شکست نظامی آمریکا در خراسان جنوبی و طبس رقم خورد.

,

 

,

وی افزود: آمریکا بعد از شکست در طبس از داخل کشور و جریان نفوذ ناامید شد و جنگ تحمیلی را به راه انداخت.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط قرار دارد و افول آمریکا فقط یک شعار نیست بلکه آمریکا با ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهی مالی در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارد.

,

 

,

اوحدی افزود: امروز منفورترین چهره در میان مردم جهان رئیس جمهور آمریکا است و امسال آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارد و بیش از ۶۰ میلیون فقیر در آمریکا زندگی می‌کنند.

,

 

,

وی به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که امروز به برکت خون شهدا و وحدت شما مردم، جمهوری اسلامی در جهان در بهترین وضعیت قرار دارد، اشاره کرد و افزود: امروز به برکت خون شهدا پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی را می‌زنیم و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا سال گذشته گفت ملت ایران جشن چهلمین سالگرد انقلاب خود را نخواهد گرفت اما به کوری او دیدیم که برگزار شد و امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا را بلند تکرار می‌کنیم.

,

 

,

اوحدی گفت: امروز ایران یکی از ۴ کشور برتر تولید هواپیماهای بدون سرنشین است.

,

 

,

وی افزود: امروز شاهد هستیم محور مقاومت و مردم یمن با موشک تولید خود، بزرگترین پالایشگاه عربستان را هدف قرار دادند و سعودی‌ها و آمریکا نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت با بیان این‌که بیش از هزاران کودک یمنی در این سال‌ها بدون هیچ گناهی کشته شدند تصریح کرد: نابودی قسمت‌هایی از بزرگترین پالایشگاه عربستان، پاسخ خداوند به متجاوزان است.

,

 

,

اوحدی گفت: اگر آن روز وظیفه دانش‌آموزان تسحیر لانه جاسوسی بود، امروز وظیفه دانش‌آموزان ما شرکت در راهپیمایی و حضور جوانان ما در دفاع از حرم آل‌الله است.

,

 

,

وی یادآور شد: هر روز شاهد فروپاشی آمریکا و خروج از سازمان‌ها و توافق‌ها هستیم اما ایران با اقتدار در بسیاری از سازمان‌ها و سخنرانی‌ها شرکت می‌کند.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: امروز آمریکای جنایتکار یک فتنه جدیدی را در عراق و لبنان به راه انداخته و به زودی حضور او در این فتنه رو خواهد شد.

,

 

,

اوحدی تصریح کرد: توصیه ما به عراقی‌ها این است که مواظب و هوشیار باشید که توطئه‌های آمریکا همان‌طور که بعد از انقلاب ما بود، برای انقلاب شما هم خواهد بود.

,

 

,

وی گفت: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را برای رسیدن به قله‌های پیروزی بیان کردند و امروز باید با آرمان‌های مقام معظم رهبری بیعت کنیم.

,

 

,

رئیس سابق سازمان حج و زیارت یادآور شد: دولت متعهد با بهره‌گیری از جوانان متعهد و با ایمان در توسعه کشور و پیشرفت ایران اسلامی همراه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه