اخبار داغ

شناسایی و برخورد با عوامل قاچاق گوشی تلفن همراه

شناسایی و برخورد با عوامل قاچاق گوشی تلفن همراه
وزارت اطلاعات از شناسایی و برخورد با عوامل قاچاق گوشی تلفن همراه با بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال قاچاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بهره‌گیری از توان سامانه‌های هوشمند، عوامل اصلی قاچاق تلفن همراه شناسایی و با دستور مقامات قضایی بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ارزش کالای قاچاق شناسایی شده اولیه به کشور توسط این متخلفان، بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است. متخلفان با دور زدن قوانین امور گمرکی و سوء استفاده از اطلاعات هویتی مسافران و زائران عازم خارج از کشور، اقدام به رجیستر کردن گوشی‌های قاچاق به صورت مسافری کرده بودند.
,
 
,
گفتنی است فرآیند شناسایی و برخورد با قاچاق چیان تلفن همراه و سوء استفاده کنندگان از تسهیلات مسافری به طور مستمر در حال انجام است و دیگر مظنونین به قاچاق تلفن همراه نیز شناسایی شده‌اند که پس از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و برخورد‌های لازم با ایشان صورت خواهد پذیرفت.
,
 
,
وزارت اطلاعات همچنین به تمامی مسافران و زائران عازم خارج از کشور توصیه کرده در خصوص حفظ اطلاعات هویتی و مسافری خود اهتمام لازم را به خرج دهند و از هرگونه واگذاری اطلاعات هویتی و ارتباطاتی خود با هدف فعال سازی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در شبکه قانونی کشور خودداری کنند. زیرا در نهایت گوشی قاچاق به نام ایشان در سامانه گمرک ثبت شده و احتمال تعقیب کیفری و عواقب قانونی ناشی از جرایم ارتکابی قاچاقچیان برای ایشان نیز وجود خواهد داشت و می‌باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه