اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

مداحان، مروجان فرمایشات رهبری هستند

مداحان، مروجان فرمایشات رهبری هستند
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مداحان رسالت خطیر در قبال تعلیم و تربیت منطبق با فرامین اسلام و ایجاد شور و شعور حسینی در جامعه دارند؛ گفت: مداحان، روایتگران نهضت سرخ عاشورا و مروجان فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار "هوشنگ حسینی" صبح امروز در دیدار و عیادت از مداح عاشورایی و رزمنده جانباز بسیجی حاج "سید محمد عاملی" با آرزوی صحت و سلامتی برای وی اظهار داشت: قطعا" امام حسین(ع) به پاس خدمتگزاری به هئیت های مذهبی و دسته های عزاداری، ارائه ادبیات شایسته در وصف شهدای کربلا و تلاش و مجاهدت در راه ترویج ، تبلیغ و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و عاشورایی شافع شما خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی مداحی در وصف اهل بیت (ع) و ذکر مصائب ائمه معصومین را افتخاری مقدس و ماندگار و ذخیره ای ارزشمند برای آخرت توصیف کرد و افزود: ذاکران و مدیحه سرایان حسینی(ع)، مروجان فرهنگ عاشورا و سرمایه ای گرانبها در مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام اسلامی و تبیین و توسعه معارف اسلامی و ارزش های دینی هستند.

,

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه مداحان رسالت خطیر و مسئولیت مهمی در قبال تعلیم و تربیت منطبق با فرامین دین مبین اسلام و ایجاد شور، شعور و نشاط حسینی در جامعه دارند؛ گفت: مداحان، روایتگران نهضت سرخ عاشورا و مروجان فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

,

در این دیدار حاج  "سید محمد عاملی" با قدردانی از خدمات رسانی شایسته ناجا و آرامش آفرینی عامه پسند پلیس گفت: به حول و قوه الهی با ایثارگری، جانفشانی و تلاش مسئولانه و متهدانه پلیس شاهد حاکمیت امنیت پایدار در جامعه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه