اخبار داغ

شهردار تربت حیدریه:

شهروندان تربت حیدریه‌ای 25 میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند

شهروندان تربت حیدریه‌ای 25 میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند
شهردار تربت حیدریه گفت: شهروندان تربتی 25 میلیارد تومان بابت عوارض نوسازی به شهرداری بدهکارند که می توان با ۲۰ درصد این مبلغ اقدامات عمرانی و زیرساختی مهمی را در سطح شهر اجرا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق مجتهدی شهردار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: شرایط اقتصادی جامعه به گونه ای است که اغلب نهادها ادارات و سازمان های دولتی برای تحقق اهداف خود و ارائه خدمات به مردم با کمبود اعتبارات و بودجه های پیش‌بینی شده مواجه هستند و شهرداری ها که سهم بسیار ناچیزی از بودجه های دولتی دارند و آن اندک اعتبارات قطره چکانی به دستشان می رسد باید از محل درآمدهایی که بر اساس قوانین و ضوابط تعریف شده از شهروندان دریافت می کنند، شهر را اداره کنند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , صبح توس,

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی مدیریت شهری راهی جز تعامل و مشارکت با شهروندان ندارد و شهروندان نیز برای رفاه و آسایش خود می طلبد که به وظایف و حقوق شهروندی خود عمل کرده و مدیریت شهری را در انجام امور همراهی کنند، چراکه هر جا شهروندان به مدیران شهری اعتماد و مدیران نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند نتایج خوبی به دست آمده است.

,

مجتهدی از اجرای جوی و جدول گذاری و آسفالت محلات بعنوان نمونه بارز مشارکت و همراهی شهروندان طی دو سال گذشته یاد کرد و گفت : طی دو سال گذشته تعداد زیادی از کوچه ها در محلات مختلف به ویژه محلات کمتر برخوردار با مشارکت ساکنین جوی و جدول گذاری و آسفالت شده است.

,

شهردار تربت حیدریه افزود : از ابتدای امسال 70 هزار مترمربع آسفالت و 9 کیلومتر جوی و جدول گذاری انجام شده که تاثیر زیادی در بهبود کیفیت معابر و هدایت آبهای سطحی دارد.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر شهروندان حدود ۲۵ میلیارد تومان بابت عوارض نوسازی به شهرداری بدهکارند که شهرداری می تواند با ۲۰ درصد این مبلغ اقدامات عمرانی و زیرساختی مهمی را در سطح شهر اجرا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه