اخبار داغ

تصاویر/

خدمت رسانی گروه های جهادی بسیجیان در مناطق محروم میاندوآب

خدمت رسانی گروه های جهادی بسیجیان در مناطق محروم میاندوآب
جوانان کم ادعا اما پردغدغه و تلاشگر بسیجی در میاندوآب، کار خود را برای محرومیت زدایی در مناطق محروم و حاشیه نشین میاندوآب آغاز کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، جوانان کم ادعا اما پردغدغه و تلاشگر بسیجی در میاندوآب، در تعطیلات پایان هفته عازم اردوهای جهادی شده و کار خود را برای محرومیت زدایی در مناطق محروم و حاشیه نشین میاندوآب آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این راستا گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج سه شهری شهید باکری میاندوآب در روزهای تعطیل هفته در روستای سوگلی تپه کار احداث مسکن مددجویی بهزیستی را شروع کرده اند و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به همراه مسئول بسیج سازندگی نیز در جمع این گروه جهادی حاضر شده و به آنها خدا قوت گفتند.

,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه این بازدید به خبرنگار زرین خبر با اشاره به احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی بر اساس تفاهم نامه سپاه و بهزیستی، اظهار کرد: در فاز نخست، کار احداث پنج واحد از این مساکن شروع شده و در ادامه نیز فازهایی بعدی اجرا می شود.

,

وی گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و در این راستا نیز گام برداشته و اقدامات خوبی انجام گرفته است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در قالب گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین، افزود: جوانان و نوجوانان با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و این روحیه و همت مثال زدنی را امروز در این جوانان که در مناطق محروم حاضر شده و به مردم خدمت رسانی می کنند، به خوبی شاهد هستیم.

,

پالهنگ تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان با غیرت همانند دوران دفاع مقدس در عرصه های خدمت رسانی به مردم و با روحیه جهادی، شجاعت و ایثارگری در ایام تعطیل حاضر شده و به مردم خدمت می کنند.

,

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در کنار خدمت رسانی به محرومان، فرصتی برای خودسازی، تقویت روحیه انقلابی و محرومیت زدایی در بعد فرهنگی نیز است، اظهار کرد: اردوهای جهادی فصل جدیدی از الگوی مناسب برای بستر تربیت مدیران ارزشمند نظام اسلامی را فراهم آورده و از سوی دیگر می‌تواند زمینه عمران و آبادی مناطق محروم را نیز به دنبال داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه