اخبار داغ

اخطار فرماندار دلفان به تخریب کنندگان نامزدهای انتخاباتی/امنیت خط قرمزماست

اخطار فرماندار دلفان به تخریب کنندگان نامزدهای انتخاباتی/امنیت خط قرمزماست
فرماندار دلفان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امنیت خط قرمز ماست و کسانی که بخواهند به صورت عمدی و سهوی در فضای حقیقی و مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شوند با آنها برخورد جدی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری سه رکن مهم انتخابات است که در صورت محقق شدن این ارکان، انتخاباتی در شان نظام برگزار می‎شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: هدف ما به عنوان مجریان انتخابات، ایجاد بستر مناسب جهت برگزاری انتخاباتی سالم است تا مردم با اطمینان خاطر در این رویداد مهم شرکت کنند.

,

فرماندار دلفان  با تاکید بر اصل بی‌طرفی مجریان و مدیران ادارات و نهادهای عمومی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات  مجلس استفاده کنند.

,

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام را در عرصه بین المللی نشان می‌دهد بنابراین باید تلاش کنیم تا مردم با اطمینان خاطر حضوری پررنگ و باشکوه پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

,

بهمنی با بیان اینکه کمیته امنیت ستاد انتخابات و ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات فعال شده‌اند و جرائم انتخاباتی را رصد می‌کنند گفت: با فعال شدن کمیته امنیتی و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با توهین کنندگان به نامزدهای انتخابات در فضای  مجازی برخورد قانونی می‌شود.

,

وی اظهارداشت: منکر نقد و انتقاد سازنده نیستیم و از آن استقبال می‌کنیم اما اگر عده‌ای به بهانه انتخابات فضای انتخاباتی را ناامن کنند قابل قبول نیست.

,

فرماندار دلفان افزود: امنیت خط قرمز ماست و کسانی که بخواهند به صورت عمدی و سهوی در فضای حقیقی و مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شوند و سلامت انتخابات را به خطر بیندازند مجرم شناخته می‌شوند و با آنان برخورد جدی می‌شود.

,

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای محرومیت‌زدایی در این منطقه، اقدامات چشمگیری انجام داده است و به سبب عمق محرومیت به جامانده از رژیم ستم برخی محرومیت‌ها وجود دارد.

,

بهمنی عنوان کرد: نباید به بهانه انتخابات با سیاه نمایی دستاوردهای نظام اسلامی و دولت را به کلی زیر سئوال برد چون نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاتر از جناح بندی‌های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی است.

,

وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه دلفان و سلسله و طرفداران آنان باید از وعده‌ها و شعارهای که قابل تحقق نیست و موجب بدبینی مردم به نظام و دولت می‌شود پرهیز کنند.

,

فرماندار دلفان گفت: مدیران باید از هر گونه  اقدام و رفتار که شائبه طرفداری یا رودرویی با نامزدی را ایجاد می‌کند پرهیز کنند در غیر این صورت با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه