اخبار داغ

دعوت به همکاری برای مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان

دعوت به همکاری برای مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان
سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: این قرارگاه از طرحهای اشخاص حقیقی و حقوقی درباره مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه استقبال و آنها را نیز دعوت به همکاری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه  مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، اظهار کرد: این جلسه در راستای همکاری، هم‌افزایی و تفاهم با دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه با حضور وزیر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: وزیر کشور ضمن حمایت کامل از اقدام ستاد کل نیروهای مسلح برای مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه این کار را یک اقدام خداپسندانه دانسته و از همکاری وزارت کشور و استانداران با ستاد کل نیروهای مسلح درباره مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین طرفین تنظیم و امضا می‌شود، استقبال کرد.

,

مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: در راستای همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح برای استفاده از ظرفیت سربازی برای مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان سرباز تاکنون 21 تفاهمنامه با مبادی ذیربط امضاء و ابلاغ شده و چند تفاهم‌نامه نیز در برنامه سال 98 قرار دارد.

,

وی افزود: از تمام دستگاه‌های کشور که در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال فعالیت و نقش‌آفرینی می‌کنند برای استفاده از ظرفیت سربازی و نیروهای مسلح برای رشد و توسعه مهارت‌آموزی و اشتغال دعوت به همکاری می‌شود.

,

کمالی متذکر شد: قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از طرحهای اشخاص حقیقی و حقوقی درباره مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه استقبال و آنها را نیز دعوت به همکاری می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه