اخبار داغ

همکاری بازرگانان اسرائیلی برای دزدیدن نفت با «قسد»

همکاری بازرگانان اسرائیلی برای دزدیدن نفت با «قسد»
یکی از نمایندگان پارلمان سوریه گفت: برخی گروههای کُردی باوجود توافق امضا شده میان دولت سوریه و کردها با میانجیگری روسیه، همچنان به آمریکا و اسرائیل دلخوش کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، مهند الحاج علی نماینده پارلمان سوریه گفت: برخی گروههای کُردی باوجود توافق امضا شده میان دولت سوریه و کردها با میانجیگری روسیه همچنان به آمریکا و اسرائیل دلخوش کرده اند. برخی بازرگانان اسرائیلی با آنچه گروه قسد جدایی طلب نامیده می شود، قرارداد سرمایه گذاری و سرقت نفت سوریه را امضا کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این گروهها خائن به کشور هستند و عفو و آشتی شامل آنها نمی شود مگر اینکه سیاستهای خود در عمل تغییر دهند. سوریه به میانجی گری روسیه در موضوع کردها تکیه دارد به ویژه که بخش اعظمی از کردهای جدایی طلب سلاحهای خود را بر زمین گذاشته اند.

,

این نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد: امکان ادغام نیروهای کُردی در ارتش سوریه وجود دارد زیرا هر شهروند سوری می تواند به ارتش سوریه صرف نظر از دین و طایفه خود ملحق شود.

,

مهند الحاج علی موضع گیری های مقامات صهیونیست درباره حمایت از کردها را مردود توصیف کرد و از تحرکات تل آویو برای بحرانی کردن اوضاع در سوریه خبر داد.

,

وی گفت: این حرفها و موضع گیری اهمیتی برای ما ندارد زیرا تصمیم راهبردی درباره آزادسازی مناطق مختلف سوریه از هر اشغالگری گرفته شده است. سلطه دولت سوریه بر همه مناطق بسط و گسترش خواهد یافت خواه بخواهند خواه نخواهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه