اخبار داغ

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی
رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از آمادگی گروه‌های جهادی این سازمان برای کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تصویر روز غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: در تماس با روسای اصناف و بازاریان آذربایجان شرقی ، بازاریان تبریز آمادگی کامل خود را برای تأمین نیازهای اولیه زلزله زدگان استان ازقبیل وسایل گرم کننده،پتو، پوشاک گرم ، موادغذایی و… اعلام نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: درهماهنگی های صورت گرفته با سایر اصناف سراسر کشور به ویژه استان های همجوار ، این آمادگی نیز وجود دارد تا درصورت نیاز به کمک های ضروری بیشتر، اقدامات لازم برای تامین موارد مورد نیاز در کمترین زمان ممکن انجام شود.
,
وی تصریح کرد: در خصوص امداد‌رسانی مؤثر و سریع به مناطق زلزله ‌زده و آسیب‌دیدگان از این حادثه و رفع نیازهای فوری آماده ایم تا مسئولان ستاد بحران استان موارد مورد نیاز را به سازمان بسیج اصناف اعلام نمایند.
,
غلامرضا حسن پور در ادامه از برگزاری نشست فوری قرارگاه خدمت رسانی شهیدعراقی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد و گفت: در این جلسه ویژه تصمیمات لازم جهت یاری رسانی به زلزله زدگان اتخاذ خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان و بازماندگان این حادثه از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب آمرزش کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه