اخبار داغ

هشدار مدیریت بحران/ بارش‌های شدید و لحظه‌ای هرمزگان را فرا خواهد گرفت

هشدار مدیریت بحران/ بارش‌های شدید و لحظه‌ای هرمزگان را فرا خواهد گرفت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان، وزش بادهای گاهها شدید همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علیرضا صفاایسینی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: با ورود این سامانه در روزهای شنبه و یکشنبه، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی در پاره‌ای نقاط استان پیش بینی می‌شود به همین دلیل از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه های متولی استان انتظار می‌رود که تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی بر حفظ آمادگی اعضا شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.

,

صفاایسینی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش تگرگ به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی مردم از پارک کردن خودروهای خود در فضای باز خودداری کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان تمامی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند، گفت: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان مردم حتی المقدور از تردد غیر ضروری و استقرار در مناطقی که احتمال آبگرفتگی دارند خودداری کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه