اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان:

فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است/ لزوم مردمی بودن رسانه ها و دوری از نگاه صرفا سیاسی

فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است/ لزوم مردمی بودن رسانه ها و دوری از نگاه صرفا سیاسی
فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: در فضای مجازی ما با مردم زندگی می‌کنیم و مردم همه‌ی گروه‌ها هستند، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های گردشگری، آداب‌ورسوم، تئاتر و سرود، مشکلات مردم مانند ترافیک یا بیماری‌های مردم در برخی مناطق و... این‌ها مواردی نیست که بشود آن را نادیده گرفت و اگر رسانه‌ها یک‌بعدی کار کنند، فقط یک قشر خاص را خواهند داشت این در حالی است که اگر می‌خواهید مردمی باشید باید در همه ابعاد ورود کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در دفتر ۸دی، اظهار کرد: فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است، الآن همه دنبال استراحت هستند و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به دلیل سختی و مشکلات آن از روی عشق این کار را ادامه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در دفتر ۸دی، اظهار کرد: فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است، الآن همه دنبال استراحت هستند و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به دلیل سختی و مشکلات آن از روی عشق این کار را ادامه می‌دهند., ۸دی,

وی فضای مجازی را بخشی از جنگ نرم عنوان کرد و افزود: امروز علاوه بر پیشرفت‌هایی که در حوزه فضای مجازی داشتیم همچنان خلأهایی احساس می‌شود که باید برطرف شود.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران جنگ تحمیلی افزود: کشور پس از دوران ۸سال دفاع مقدس تحت تأثیر فضای جنگ بود که نیروهای حزب الهی و انقلابی در دوران سازندگی وارد میدان عمل شدند.

,

سردار عبدالله پور بابیان اینکه افراد انقلابی در دوره اول و دوم مجلس به دلیل عدم حساسیت دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کردند ادامه داد: انقلابیون ۴_۵سال بعد از جنگ دریافتند که برخی از افراد داخلی، ثروت و قدرت را در اختیاردارند و از این طریق مانع پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شوند.

,

وی بابیان اینکه در حوزه سیاسی یک‌کلام حرف داریم و آن‌هم این است که ما اعتقاد به ولایت داریم و ولایت هرچه بگوید همان است.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: در فضای مجازی ما با مردم زندگی می‌کنیم و مردم همه‌ی گروه‌ها هستند، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های گردشگری، آداب‌ورسوم، تئاتر و سرود، مشکلات مردم مانند ترافیک یا بیماری‌های مردم در برخی مناطق و... این‌ها مواردی نیست که بشود آن را نادیده گرفت و اگر رسانه‌ها یک‌بعدی کار کنند، فقط یک قشر خاص را خواهند داشت این در حالی است که اگر می‌خواهید مردمی باشید باید در همه ابعاد ورود کنید.

,

 

,

, ,

 

,

** از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید

, ** از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید, ** از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید,

سردار عبدالله پور تصریح کرد: از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید، شاید یک دوره‌ای نمایش بدهند اما واقعی نیست، بلکه واقعیت همین زندگی مردم است.

,

وی گفت: معتقدم فضای مجازی، حقیقت زندگی را پوشش می‌دهد اما متأسفانه برخی فکر می‌کنند اگر دروغ بگویند یا زودتر و ناقص بگویند برنده‌اند اما این‌طور نیست اگر مبانی را رعایت نکنیم، گرفتار می‌شویم.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه برخی برای رسیدن به هدفشان از هر ابزار استفاده می‌کنند، گفت: نگاه اگر پاک و درست باشد برنده است.

,

وی تصریح کرد: هر نظری ملاک نیست، ممکن است کسی که علاقه‌ای به سیاست ندارد، اما عاشق طبیعت و سرود و تئاتر و... است چرا نباید این‌ها را حفظ کرد؟!

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه نباید بخشی کارکرد و باید همه را باهم دید، تصریح کرد:  ایجاد جبهه ضرورت دارد؛ کار فردی کردن سخت نیست بلکه سخت‌تر، کار جمعی است.

,

وی افزود: فضای مجازی حوصله و سنگ صبور می‌خواهد کسی که در این فضا کار می‌کند عشق دارد اما عرصه‌ی آن‌یک جنگ است و این جنگ الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

,

سردار عبدالله پور با تأکید بر رصد دائمی دشمن نسبت به ملت و انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دشمن به دنبال کشف نقاط قدرت و ضعف انقلاب است تا فشار خود را بر روی آن نقاط افزایش دهد.

,

 

,

, ,

 

,

** دشمن از طریق تهدید سیاسی انقلاب را به خطر می‌اندازد

, ** دشمن از طریق تهدید سیاسی انقلاب را به خطر می‌اندازد, ** دشمن از طریق تهدید سیاسی انقلاب را به خطر می‌اندازد,

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات پایان سال گفت: بزرگ‌ترین خطری که انقلاب اکنون دارد خطر تهدید سیاسی است و در پی تشویش اذهان عمومی، مظلوم‌نمایی و اختلاف‌افکنی است.

,

عبدالله پور تصریح کرد: امروز ملت ایران درصحنه‌های سیاسی کشور حضور فعال و نقش مؤثری دارند و در دوران انتخابات مردم به این درک می‌رسند که حتی یک رأی هم‌جهت توسعه و حفظ انقلاب اسلامی در راستای آرمان‌های امام راحل حائز اهمیت است.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان، اضافه کرد: باید در تمام امور به‌ویژه انتخابات منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برجسته شود.

,

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با یک تشر اهداف دشمنان را نقشه بر آب می‌کنند و مردم باید بدانند افراد محافظه‌کار و بوقلمون‌صفت صلاحیت ادامه کار در نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

,

سردار عبدالله پور بابیان اینکه حزب‌اللهی کسی است که به دنبال ایجاد تمدن باشد، افزود: رهبر انقلاب می‌گوید: "مجلس جوان حزب‌اللهی"، حزب‌اللهی یعنی کسی که به دنبال ایجاد تمدن اسلامی است و به دنبال این است که این فرهنگ حاکم برجهان را پایین بیاورد و یکی از شاخصه‌های آن‌هم "ایمان به وعده الهی" است.

,

وی ادامه داد: خداوند متعال بر عدم ناامیدی و وعده پیروزی حق بر باطل تأکید کرده است؛ خدا می‌گوید: "شما باهم باشید، من کمک می‌کنم" و همه را هم در این مسیر آزمایش می‌کند.

,

سردار عبدالله پور گفت: در عرصه‌های فضای مجازی هم همین‌طور است، جبهه‌بندی لازم است.

,

 

,

, ,

 

,

** علامت کار درست، داشتن دشمن است/ هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده!

, ** علامت کار درست، داشتن دشمن است/ هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده!, ** علامت کار درست، داشتن دشمن است/ هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده!,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: اختلافات درونی باعث آسیب نظام و کشور می‌شود و از طرفی مردم انقلابی باید در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر باشند.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه آدمی که دشمن نداشته باشد، حتماً خودش مشکلی دارد و یک جای کار می‌لنگد، گفت: هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده است و این علامت است زیرا علامت کار درست، داشتن دشمن است.

,

سردار عبدالله پور بابیان اینکه فضای مجازی کار تخصصی و سختی است، گفت: در روانشناسی می‌گویند اگر مطلبی را چندین مرتبه تکرار کنید در مخاطب اثر می‌گذارد و بر همین اساس حرف حق را باید مکرراً گفت تا در ذهن مخاطب بنشیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه