اخبار داغ

رئییس پلیس فتا استان همدان:

برقرای امنیت کامل در استفاده از اینترنت، تقریباً غیرممکن است

برقرای امنیت کامل در استفاده از اینترنت، تقریباً غیرممکن است
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه برقرای امنیت کامل در استفاده از تکنولوژی هایی نظیر اینترنت تقریباً غیرممکن است گفت: رعایت برخی نکات در استفاده از اینترنت می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش امنیت آن داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فیروز سرخوش، رئیس پلیس فتا استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با اشاره به اصول و نکات امنیتی در وب گردی و استفاده از اینترنت اظهار داشت: امروزه امنیت در استفاده از اینترنت به یکی از بزرگ ترین چالش‌ها و نگرانی‌ها در بحث فناوری اطلاعات تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: برقرای امنیت کامل در استفاده از این تکنولوژی تقریباً غیرممکن است و رعایت برخی از نکات در استفاده از اینترنت می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش امنیت آن داشته باشد.

,

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان در ادامه به مهم تربن نکات امنیتی در استفاده از اینترنت اشاره کرد و گفت: برای هر سرویسی که استفاده می‌کنید یک پسورد جداگانه را انتخاب کنید، به‌هیچ وجه به یک سایت به این دلیل که متعلق به یک کمپانی بزرگ است، اعتماد نکنید.از مرورگر اینترنت اکسپلور حتی الامکان استفاده نکنید، حتی جدیدترین و امن‌ترین نسخه‌های اینترنت اکسپلور هنوز جزو نا امن‌ترین مرورگرها در جهان هستند.

,

سرخوش با تاکید بر اینکه کش مروگر خود را طور منظم کاملاً پاک کنید افزود: به دلیل اینکه اسکریپت‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی هنوز وجو دارد که قادرند کش شما را بخوانند.

,

وی با بیان اینکه باید بر روی هر چیزی که کلیک می کنیم مراقب باشیم عنوان کرد: سایت‌ها به راحتی می‌توانند بفهمند از کجا می‌آیید، آدرس IP شما چیست به همین منظور باید اطلاعات شخصی و محرمانه را که بر روی هارد دیسک ذخیره می کنیم رمزنگاری کنیم.

,

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه از مرورگرهایی استفاده کنید که استاندارهای امنیتی رمزنگاری مثل SSL و TSL را پشتیبانی می‌کنند خاطر نشان کرد: نرم افزارهای غیر ضروری را پاک کنید، مهاجمین معمولاً از آسیب پذیری نرم افزارها برای حمله و نفوذ استفاده می‌کنند.

,

سرخوش گفت: حتماً از نرم افزارهای آنتی ویروس مناسب برای افزایش امنیت استفاده کنید و آن را به طور مرتب به روز رسانی کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه