اخبار داغ

رئیس اداره صمت بروجرد:

پرونده تخلف گران‌فروشی برای ۱۲ واحد لبنیاتی در بروجرد تشکیل شد

پرونده تخلف گران‌فروشی برای ۱۲ واحد لبنیاتی در بروجرد تشکیل شد
رئیس اداره صمت بروجرد گفت: پرونده تخلف گران فروشی برای 12 واحد صنفی لبنیاتی که اقدام به فروش شیر با قیمتی بالاتر کرده بودند در بروجرد تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: دلالان در بسیاری از عرصه‌ها وارد می‌شوند و محصولات تولیدی را از تولید کننده ارزان می‌خرند و در بازار گران‌تر از مقدار مشخص شده می‌فروشند که در این راستا برخوردهای لازم انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: هم اکنون قیمت خرید شیر از دامدار ۲۳۹۰ تومان است و فروشنده باید هر کیلو شیر را ۲۷۰۰ تومان بفرشد اما برخی از لبنیاتی‌ها در سطح شهر هر کیلو شیر را ۳۰۰۰ تومان می‌فروشند.

,

رئیس اداره صمت بروجرد عنوان کرد: در همین راستا در بازرسی‌های به عمل آمده برای ۱۲ واحد صنفی لبنیاتی که اقدام به گران فروشی شیر کرده بودند پرونده تخلف تشیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

,

وی با اشاره به این که روزانه ۱۵۰۰ کیلو شیر خام در بروجرد از دامدار خریداری می‌شود گفت: این میزان شیر توسط چهار شرکت خریداری می‌شود اما در برخی از موارد دلالان شیر را از دامدار ۲۲۰۰ تومان می‌خرند و گران‌تر می‌فروشند که این کار سبب نارضایتی دامداران شده بود.

,

شاهرودی تصریح کرد: دامداران فقط شیرهای تولیدی را به شرکت‌ها و مراکزی که از آنها با قیمت مصوب می‌خرند تحویل دهند تا این گونه دلالان سواستفاده نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه