اخبار داغ

در قالب سفر راهیان نور انجام شد؛

اعزام ۸۸ دانش آموز دختر اسدآبادی به مناطق غرب کشور

اعزام ۸۸ دانش آموز دختر اسدآبادی به مناطق غرب کشور
۸۸ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان اسدآباد به مناطق غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ صبح امروز با همکاری سپاه و آموزش و پرروش ۸۸ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان اسدآباد به مناطق غرب اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه اعزام دانش آموزان به سفر راهیان نور به خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه اعزم دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب یکی از برنامه های مشترک بین سپاه و آموزش و پرروش است، اظهار کرد: این برنامه فرهنگی در چند مرحله اجرا می‌شود که در حال حاضر امسال اولین گروه دانش‌آموزان دختر به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

,

راهیان نور سفری برای معرفی اسطوره های ارزشی به نسل امروز است

, راهیان نور سفری برای معرفی اسطوره های ارزشی به نسل امروز است, راهیان نور سفری برای معرفی اسطوره های ارزشی به نسل امروز است,

امیدعلی الیاسی افز.ود: در مرحله دوم این برنامه فرهنگی اعزام دانش آموزان به مناطق جنوب کشور است که در ۹ آذرماه انجام می‌شود.

,

وی گفت: اعزام دانش آموزان پسر را نیز در دستور کار داریم که هنوز سهمیه ای برای شهرستان ابلاغ نشده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد راهیان نور را جلوه ای از پاسداشت دوران دفاع مقدس خواند و افزود: این سفر علاوه بر معرفی اسطوره های ارزشی به دانش آموزان، موجب خنثی شدن توطئه های دشمن و تحکیم پیوند ارزشی جوانان دوران دفاع مقدس با نسل امروز می شود.

,

راهیان نور، کلاس درس است

, راهیان نور، کلاس درس است, راهیان نور، کلاس درس است,

رئیس آموزش و پرروش شهرستان اسدآباد هم در حاشیه این برنامه به خبرنگار عصر همدان گفت: سفر راهیان نور با هدف پرورش روحیه ایثار و شهادت در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

,

غلامرضا همایی‌لطیف افزود: این برنامه، یکی از ثأتیر گذارترین برنامه های فرهنگی است که دانش آموزان با رشادت‌های جوانانی که برای کشور داشتند، آشنا می‌شوند.

,

وی یادآور شد: این سفر جزی از درس و برنامه کلاسی دانش آموزان محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه