اخبار داغ

تأملی در اظهارات اخیر نماینده اسلام‌آبادغرب در مجلس؛

حمله آقای نماینده به مجمع تشخیص برای امتیازدهی به دشمن!

حمله آقای نماینده به مجمع تشخیص برای امتیازدهی به دشمن!
نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در اظهاراتی تند به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تأخیر در تصویب CFT و پالرمو برای تسریع در امتیازدهی به دشمن حمله کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، «ما نمی‌توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به کنوانسیون CFT مشکلات کشور حل شود»؛ این اظهارات صریح همان آب پاکی بود که نفر اول دستگاه دیپلماسی کشور روی دست مردم ریخت تا انتظاری از این لوایح نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

حالا معلوم نیست وقتی دولت فخیمه اظهار می‌کند که با پذیرش این لوایح هیچ تضمینی برای حل مشکلات کشور نیست یعنی عملا گره‌‌گشایی از امور ندارد، چرا باز هم عده‌ای برای پذیرش آن اصرار دارند؟!

,

اینها همان‌هایی هستند که آب خوردن مردم را هم به برجام منوط کرده بودند؛ برجامی که برای آمریکا یک کاغذپاره بیش نبود و نهایتا منجر به امتیاز دادن به طرف مقابل شد.

,

یکی از این افراد فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس است که اظهارات اخیر وی در انتقاد از هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد عدم تصویب این لوایح استعماری از چند جهت قابل تامل است.

,

او گفته است که «کسانی که در کشور برای تصویب این لوایح وقت گذرانی کردند باید پاسخگو باشند»؛ آقای فلاحت‌پیشه ظاهرا انتظار داشتند که مجمع، با چشم پوشی از صلاح مملکت این لوایح را همچون برجام در 20 دقیقه تصویب کند! 

,

آقای نماینده! کاش به جای حمله به مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان «هیئت عالی نظارت مجمع باید مسئولیت این تاخیر یکساله را در مورد پالرمو و‌CFT بپذیرند»، جواب این سوال را می‌دادید که چه اتفاقی قرار است بدتر از این بیفتد؟!

,

شما که نگران این اتفاق هستید که اگر لوایح CFT و پالرمو امضا نشود، ایران دچار تحریم های پولی و مالی شود، بگویید که بر اساس تحریم‌های موجود که از سر عناد و دشمنی آمریکا بر ایران تحمیل شده، ما با کجای دنیا روابط مالی و پولی داریم؟!

,

بهتر بود تجربه برجام که کاری از پیش نبرد را آویزه گوشتان می‌کردید و حداقل صادقانه به این سوال پاسخ می‌دادید که چرا امتیازدهی به دشمن بدون اخذ کوچکترین امتیاز را دنبال می‌کنید؟!

,

اما محض اطلاع جنابتان که به زیر و بم مسائل کشور اشراف دارید، پیشنهاد تاخیر و تعویق در تصمیم‌گیری برای پالرمو از سوی نماینده دولت و مجلس به مجمع داده شد و مجمع با این پیشنهاد موافقت کرده، لذا اگر تاخیر در تصمیم‌گیری زیان‌بار است پس چرا دولت چنین پیشنهادی را به مجمع داده است و امر را محول به آینده کرده است؟!

,

همچنین باید به شما یادآور شد که تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکایی در حال اجرا هستند و تا به حال نیز آنها در زمینه تحریم هرچه در توان داشته‌اند علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و حتی با رد لوایح پالرمو و CFT اتفاق جدیدی در تحریم‌ها برای ایران رخ نمی‌دهد و معلوم نیست این همه اصرار شما دقیقا برای چیست؟

,

لذا پیشنهاد می‌کنیم به جای این ادعاهای بدون سند و مدرکتان، انتهای نامعلوم برنامه گروه اقدام مالی را برای مردم تشریح کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه