اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت صورت می‌گیرد؛

افتتاح اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور در کرمانشاه

افتتاح اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور در کرمانشاه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور سه شنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن روشنی در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم آبان ماه به منظور افتتاح  اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور به کرمانشاه سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

وی افزود: بیمارستان سوختگی گلستان دارای  ۵۰ تخت خواب شامل ۳۸ تخت جراحی و بستری و ۱۲ تخت ویژه در سه طبقه برای انجام جراحی های  ترمیمی و سوختگی به بیماران استان و استان های همجوار خدمات رسانی می کند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در این بیمارستان بخشهای مختلفی شامل اتاق عمل، بخش ویژه، بخش بستری، اورژانس و کلینیک در محل مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) احداث شده است.

,

این مسئول گفت: ۵۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری به منظور احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان اختصاص یافت.

,

وی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان به عنوان مرکز سوانح و سوختگی به بیماران ارائه خدمت می کند در حالی که پیش از این خدمات سوختگی در بخشی از بیمارستان امام خمینی(ره) انجام و بیماران ناگزیر از مراجعه به استان های دیگر بودند.

,

روشنی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی گلستان به عنوان قطب منطقه ای غرب ارائه خدمت کند، بیان کرد: همچنین در تلاش هستیم این بیمارستان در بلندت مدت برای ارائه خدمات به بیماران بین الملل خدمات رسانی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه