اخبار داغ

مدیرجهاد کشاورزی بروجرد:

تولید ۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی در بروجرد/۱۲ هزار تن صادر شد

تولید ۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی در بروجرد/۱۲ هزار تن صادر شد
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد بابیان اینکه 80 هزار تن انواع محصولات باغی در بروجرد تولیدشده است گفت: 12 هزار تن محصولات باغی به کشورهای دیگر صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت الله نباتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بروجرد به‌عنوان قطب تولید استان لرستان معرفی‌شده و هرساله بیش از ۳۰ هزار تن انواع سیب گلاب و پائیزه در این شهرستان تولید می‌شود و امسال حدود ۳۰ درصد سیب‌های درجه‌یک به کشورهای پاکستان، ارمنستان و افغانستان صادرشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امسال بیش از ۳۴ هزار تن سیب در بروجرد تولیدشده که حدود ۱۲ هزار تن به کشورهای دیگر صادرشده و بخشی هم به استان‌های هم‌جوار ارسال‌شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد با اشاره به اینکه ۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی در بروجرد تولیدشده است عنوان کرد: تولید محصولات باغی در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۰ هزار تن افزایش‌یافته و محصولات باغی شامل انگور، هلو، شلیل، انواع آلو، گیلاس، آلبالو، فندق، سنجد، سیب، توت، گردو و بادام بوده است.

,

وی بابیان اینکه کیفیت محصولات باغی شهرستان بروجرد بسیار خوب است تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد محصولات باغی در شهرستان بروجرد مصرف می‌شود و مابقی محصولات به استان‌های دیگر فرستاده می‌شود.

,

نباتی از ذخیره‌سازی هشت هزار تن سیب در سردخانه‌های بروجرد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هرساله سیب‌های شب عید شهرستان و بخشی از استان در بروجرد ذخیره‌سازی می‌شود امسال نیز بیش از هشت تن سیب درجه‌یک در سردخانه‌های بروجرد ذخیره‌سازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه