اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

نان در زنجان گران می‌شود/ تصمیم‌گیری در مورد نرخ جدید نان، سه‌شنبه این هفته

نان در زنجان گران می‌شود/ تصمیم‌گیری در مورد نرخ جدید نان، سه‌شنبه این هفته
معاون اقتصادی استاندار زنجان از افزایش قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: به‌زودی در مورد نرخ نان تصمیم‌گیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به افزایش قیمت نان در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین سالی است که قیمت نان در استان افزایش نداشته و فقط سال گذشته 8 تا 10 درصد افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در عین حال شاهد افزایش دستمزد، هزینه‌های جاری، افزایش اجاره های مغازه و ... داشتیم، ابراز کرد: بر این اساس نیاز جدی داشتیم تا در قیمت نان تجدید نظر شود.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تهران یک شاخص هایی را در تعیین نرخ جدید نان تعریف کرده بود، عنوان کرد: ما جلسه ای در این خصوص برگزار کردیم و سعی کردیم قیمت نان در زنجان از میانگین قیمت استانهای همجوار بیشتر نشود. با این وجود دست نگه داشتیم تا ببنیم استانهای دیگر در اجرا چه مکانیزمی را پیش می‌گیرند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از یک ماه دست نگه داشتن استانهای دیگر اجرا نکردند و از طرفی با افزایش قیمت آرد مواجه شدیم، گفت: اگر ما نرخ را اجرا می‌کردیم دوباره نیاز به تجدیدنظر داشت تا بتواند افزایش قیمت آرد را هم پوشش بدهد.

,

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه ما دوباره آنالیز قیمت نان را خواستیم تا تاثیر افزایش قیمت آرد را در قیمت نهایی نان مشخص کنیم، افزود: روز سه شنبه جلسه ای در خصوص تصمیم گیری برای قیمت تان داریم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

,

وی بیان کرد: بعد از اینکه روز سه شنبه در مورد قیمت نان به نتیجه رسیدیم برای ابلاغ نرخ جدید نیز تصمیم گیری خواهد شد.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه البته ما نحوه اجرای استانهای دیگر را هم بررسی خواهیم کرد، اظهار کرد: به طور یقین به دنبال این هستیم تا نارضایتی ها به حداقل برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه