اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار شد؛

بررسی مشکلات مالیاتی واحدهای اقتصادی استان کرمان

بررسی مشکلات مالیاتی واحدهای اقتصادی استان کرمان
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با طرح مشکلات بعضی از واحدهای اقتصادی بزرگ درخواست کرد: مشکلات این واحدها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ نشست مشترک دکتر محمدرضا پورابراهیمی با رئیس سازمان مالیاتی کشور به منظور بررسی مشکلات مالیاتی استان کرمان برگزار و مشکلات و مسائل واحدهای استان در این حوزه بحث و بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تقدیر از تفویض بعضی اختیارات ریاست سازمان مالیاتی به استان کرمان برای حل مشکلات تقدیر کرد و بیان داشت: این اقدام سازمان مالیاتی کمک کرده تا موارد زیادی از پرونده های مالیاتی حل و فصل شود و نیاز به پیگیری از تهران و بروکرسی اداری نباشد. 

,
,


وی گفت: این اقدام سازمان کمک می کند تا بتواند مسیر حرکت خود را در رسیدن به اهداف ارتقای توانمندی اقتصاد کشور از جهت کمک به فعالان اقتصادی همواره و همراه کند.

,
,


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اقدام سازمان مالیاتی در پرداخت تعهدات مودیان تا پایان سال با مکانیزم جدید، می تواند مبنای تصمیم برای شرایط رکودی کشور باشد که به بنگاه های اقتصادی کمک کند.

,
,


پور ابراهیمی اذعان داشت: زحمات و تلاش های این مجموعه در همراهی و تعامل هر چه بیشتر با فعالان اقتصادی و تجار و اصناف ضروری است و اگر در بعضی موارد اشکالاتی وجود دارد، امیدواریم با پیگیری های سازمان مالیاتی و مسئولان ارشد کشوری کمک به مودیان مالیاتی باشد.

,
,


وی با طرح مشکلات بعضی از واحدهای اقتصادی بزرگ درخواست کرد: مشکلات این واحدها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

,
,


در این نشست مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان هم با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان گفت: تلاش ما بر بیشترین تعامل و همکاری با مودیان مالیاتی است و در بعضی از موارد محدودیت های  آیین نامه ای و بخشنامه ای امکان انعطاف را به ما نمی دهد .

,
,


رئیس سازمان مالیاتی کشور هم از اقدامات خوب پورابراهیمی در پیگیری مشکلات کلان مالیاتی کشور مانند مالیات بر ارزش افزوده و ایجاد پایه های مالیاتی جدید مانند مالیات عایدی تقدیر کرد.

,
,


پارسا گفت: تلاش های کمیسیون اقتصادی و شخص دکتر پورابراهیمی در تصویب قانون سامانه های مالیاتی در قالب لایحه پایه های فروشگاهی با تایید شورای نگهبان نتیجه داده و یکی از اقدامات مهم اساسی این دوره کمیسیون اقتصادی که از دو سال قبل نهایی شده بود به ثمر رسید و می تواند آغاز تحولات بزرگی در کمک به شفافیت اطلاعات اقتصادی برای بخش های مختلف باشد.

,
,


وی در ادامه بیان کرد: کلیه بنگاه های اقتصادی که از مشکل خاصی در پرونده های مالیاتی برخوردارند با افزایش اختیارات و به صورت موردی در تهران بررسی خواهند شد و نتایج را برای کمک به فعالان اقتصادی انجام می دهیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه