اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه لرستان:

۶۰۰۰ دانش‌آموز لرستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

۶۰۰۰ دانش‌آموز لرستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه لرستان گفت: 6000 دانش آموز لرستانی امسال در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با بیان اینکه امسال ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند اظهارداشت: افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان از ۱۱ آبان ماه در مدرسه شهدای دانش‌آموز بروجرد آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در مدرسه شهدای دانش‌آموز بروجرد در یک روز تعداد ۶۸ دانش‌آموز  شهید شدند به همین جهت افتتاحیه راهیان نور در این مدرسه شروع شده است.

,

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی در افتتاحیه راهیان نور تعداد ۴۰۰ دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی اعزام کرد.

,

وی بیان کرد: تا کنون ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که اعزام این دانش‌آموزان بر اساس زمانبندی و با توجه به هماهنگی که بین آموزش و پرورش استان با سپاه صورت گرفته است انجام می‌شود و دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

,

قربانی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنای با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: هدف از راهیان نور تربیت نسل انقلابی و آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه ایثار، قدر دانی و قدر شناسایی از موقعیت امنیتی  است که در حال حاضر به واسطه خون شهدا ایجاد شده است.

,

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور پسران از یکم بهمن ماه آغاز و تا دهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که پیش بینی شده ۳ هزار دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی اعزام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه