اخبار داغ

مدیر شرکت آبفا بروجرد:

۳۱۷ انشعاب غیرمجاز آب در بروجرد شناسایی شد

۳۱۷ انشعاب غیرمجاز آب در بروجرد شناسایی شد
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: ۳۱۷ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شده است که از این تعداد ۲۶۰ انشعاب به مجاز تبدیل شده و ۵۷ انشعاب دیگر جمع‌آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: امسال ۳۱۷ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شده است که از این تعداد ۲۶۰ انشعاب به مجاز تبدیل شده و ۵۷ انشعاب دیگر هم جمع‌آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به بازرسی انشعابات توسط ماموران بازرسی افزود: در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز شناسایی و برای قانونی و مجاز کردن آنها اقدام و اگر به صورت غیر قانونی باشد این انشعابات جمع‌آوری می‌شود.

,

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد با اشاره به میزان هدر رفت آب افزود: در بروجرد میزان هدر رفت آب ۱۹ درصد است که این هدر رفت به دلیل بخشی از فرسودگی شبکه انتقال آب است که به مرور طبق میزان اعتبارات، بخش‌های فرسوده شبکه تعویض و نوسازی می‌شوند..

,

وی از واگذاری ۳۳۰۰۰ انشعاب فاضلاب خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۳۳۰۰۰ انشعاب در محلات و شهرک‌های مختلف به مشترکین واگذار شده و در حال حاضر ۲ پیمانکار در ۶ منطقه بروجرد این طرح را اجرا می‌کنند.

,

حدادی تصریح کرد: فاضلاب شهری در بیش از ۱۷ منطقه انجام شده و به ترتیب در همه نقاط اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه