اخبار داغ

خسارت های بارندگی در هرمزگان؛

از فوت یک بانوی 50 ساله تا مسدود شدن راه موصلاتی چهار روستا!

از فوت یک بانوی 50 ساله تا مسدود شدن راه موصلاتی چهار روستا!
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در سطح استان هرمزگان یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفرهم مصدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علیرضا صفا ایسینی ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خسارت های بارندگی  روزهای اخیر در هرمزگان اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث ایجاد خسارت به زمین های کشاورزی، خودروها، تاسیسات آب و برق و خطوط تلفن در بعضی از مناطق هرمزگان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛, هرمز,

وی افزود: در بارندگی روز گذشته خانم ۵۰ ساله در روستای کشار شهرستان بندر خمیر بر اثر سقوط تیر چراغ برق جان خود را از دست داد.

,

صفا ایسینی بابیان اینکه یک نفر دیگر هم در بندر کوهستک شهرستان سیریک بر اثر برخورد صاعقه مصدوم که به صورت سرپایی مداوا و مرخص شد، عنوان کرد: در حال حاضر مسیر چهار روستا شامل دو روستا در شهرستان بندر خمیر و دو روستا در شهرستان بندرلنگه بر اثر آبگرفتگی آبنماها مسدودشده بود که درحال باز گشایی است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان درادامه بیان کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته در استان فعال بوده تا پایان امشب  ادامه دارد که عمده فعالیت این سامانه در جزایر خلیج فارس است.

,

وی افزود: کشاورزانی که در این بارندگی دچار خسارت شدند باید پیگیر بیمه زمین های خود  باشند که ما با بررسی همه خسارت آن ها را به هیئت دولت ارسال می‌کنیم.

,

صفا ایسینی گفت: بندرعباس با ۳۰ و ۳ دهم میلی متر، رودان با ۲۲ و نیم میلیمتر و سپس سیریک با ۱۸ و سه دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم استان اخبار رخداد های بارندگی را از رسانه های معتبرپیگیری کنند؛ همچنین به هشدار های مدیریت بحران استانداری توجه کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه