اخبار داغ

یادداشت؛

حسین فریدون زندان رفت، صدای "آشنا"ی بگم‌بگم‌ها بلند شد!

حسین فریدون زندان رفت، صدای "آشنا"ی بگم‌بگم‌ها بلند شد!
اولین پرده از تبعات زندان رفتن برادر رییس جمهور محترم در حال بالا رفتن است؛ البته می‌دانیم که به زندان رفتن امثال برادر متخلف رییس جمهور، تبعاتی برای دستگاه قضا و احیانا حواشی بی پایانی برای کشور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، سالها است که تخلفات و جرم‌های حسین فریدون بر آگاهان آشکار شده بود؛ دکتر زاکانی چند سال قبل پرده از تخلفات او برداشت و خواستار محاکمه او شد. مدتها به طول انجامید تا بالاخره در دوران حجت الاسلام رییسی قانون و عدالت درباره او اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

برخوردهای عدالت گسترانه و دیگر اقدامات حجت الاسلام رییسی حتی از سوی بسیاری از کسانی که از لحاظ سیاسی با او همراه نبودند مورد توجه و تقدیر قرار گرفت اما بدیهی بود که این به زندان رفتن برای او و احیانا کشور بدون تبعات نخواهد بود!

,

به نظر می آید اولین پرده از تبعات زندان رفتن برادر رییس جمهور محترم در حال بالا رفتن است. کسانی که ده ها میلیارد دلار ارز و طلا را با تصمیمات غلط بر باد دادند و جیب دلالان و رانت خواران را با این تصمیمات پر کردند، اگر امروز خواهان معرفی کسانی باشند که پیش از این دولت، همانند دولت تدبیر و امید با تصمیمات غلط باعث ضایع شدن چند میلیارد دلار شده اند و البته محاکمه هم شده اند چندان عجیب نیست!!

,

برخی عزیزان باید امروز پاسخگو باشند و راه فرار پاسخگویی از بر باد دادن ده ها میلیارد ارز و طلا و بیچاره کردن خیل عظیمی از مردم و کاهش خیره کننده ارزش پول ملی، گفتن همین گونه حرفها و زیر سوال بردن اقدامات رییس قوه قضاییه است و اگر برخی از این بزرگواران از آقای رییسی مطالبه عدم رسیدگی به پرونده هابیل و قابیل را هم داشته باشند و او را بخاطر رسیدگی نکردن به آن پرونده محکوم کنند!! هم چندان عجیب نیست زیرا بر آگاهان آشکار است مساله چیز دیگریست.

,

قطعا هر تخلفی صورت گرفته است به مرور باید قوه قضاییه به سراغ آن برود و در این زمینه وقت را تلف نکند.

,

یکی از این موارد قانون رسیدگی به اموال مسئولین است. باید مشخص شود چگونه برخی از مسئولین از جمله مسئولینی در دولت تدبیر و امید در دورانی کوتاه که غالب آن را هم در خدمت دولت بوده اند به هزاران میلیارد تومان سرمایه دست یافته اند؟!

,

باید رسیدگی شود که تصمیمات چه کسانی منجر به سقوط آزاد ارزش دلار، بیچارگی طیف نه چندان کم شمار هموطنان و بر باد رفتن دارایی های کشور شده است؟!

,

البته ما می دانیم که تصمیمات غلط و بعضا خائنانه در برهه های مختلف فراوان از این دلارها بر باد داده و در جیب کسان ریخته است و از قوه قضاییه می خواهیم عادلانه و بدون فوت وقت به آن ها رسیدگی کند، اما می دانیم که مقاومت در اجرای قانون هم کم نیست و صدای اطرافیان متخلفین، هم بلند است و هم رسانه و تریبون در اختیار دارند و هم سعی می کنند با سر و صدا خط اجرای قانون را کم رنگ کنند.

,

اینها را می دانیم و می دانیم به زندان رفتن امثال برادر متخلف رییس جمهور، تبعاتی برای دستگاه قضا و احیانا حواشی بی پایانی برای کشور دارد. می دانیم!

,

*محمدامین بهرامی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه